هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

اعضای هیئت‌رئیسه چهارمین دوره  مجمع عمومی جامعه مدرسین انتخاب شدند

اعضای هیئت‌رئیسه چهارمین دوره مجمع عمومی جامعه مدرسین انتخاب شدند

انتخابات اعضای هیئت‌رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای دوره چهارم 5آبان با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس شورای‌عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و دیگر اعضای این جامعه، آیات و حجج‌اسلام؛ سیدمحمد غروی، محسن فقیهی، علی نکونام گلپایگانی، نجم‌الدین مروجی طبسی و اکثریت اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفای قم  برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پایان این انتخابات افراد ذیل به‌عنوان منتخبان نهایی برای مدت دوسال به عنوان هیأت‌رئیسه دوره چهارم مجمع عمومی جامعه مدرسین انتخاب شدند:
□ حجت‌الاسلام والمسلمین ولی‌الله لونی (ریاست مجمع عمومی)
□ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی‌تبار اردهالی (نایب‌رئیس اول)
□ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید مقامی (نایب ‌رئیس دوم)
□ حجت‌الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی‌مهر (منشی اول)
□ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محسن حاجی حیدری (منشی دوم)
□ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد اسماعیل مشفقی‌پور (امین مالی)
□ حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحمانی‌فرد سبزواری (عضو)
□ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا علم‌الهدی (عضو)
□ حجت‌الاسلام والمسلمین علی محبی اشنی (عضو)
حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ‌فال در ابتدای این مراسم گفت: همه ما پاسداران شریعت مبین اسلام هستیم و این تشکیلات در ابعاد مختلف حوزه، به‌دلیل حفظ اسلام ناب و شریعت بوده است.
رئیس سابق مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه حرکت شومی که علیه مرجعیت در این روزها در فضای مجازی مطرح شد، هیچ جایگاهی در نظام روحانیت و حوزه‌های علمیه ندارد، افزود: جامعه مدرسین و مجمع عمومی، اهانت را به شأن مرجعیت به‌طور قاطع محکوم می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ‌فال، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را مولود امر مقام معظم رهبری در سال 89 برشمرد بیان داشت: رهبر معظم انقلاب، تشکیل مجمع عمومی را مطالبه کردند و جامعه مدرسین هم برای اینکه برای خود، بازوی قوی ایجاد شود، این مجمع را به‌تبعیت از فرمایشات ایشان تشکیل داد.
وی ادامه داد: مجمع عمومی سه دوره را پشت سر گذاشته است. در دوره آخر به‌دلیل کرونا، انتخابات به تأخیر افتاد و هیئت‌رئیسه دور سوم مجمع عمومی، کار خود را ادامه داد و اکنون با این فرصتی که ایجاد شده، تصمیم بر برگزاری انتخابات گرفته شد.
رئیس سابق مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: هیئت‌رئیسه سوم، بیش از سه سال کار را دنبال کرد و اعضای مجمع عمومی و اعضای هیئت‌رئیسه هیچ‌گونه حقوق و مستمری و دریافتی ماهانه نداشته‌اند و نخواهند داشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه