هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

ثبت‌نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا

ثبت‌نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه اعلام کرد: ثبت‌نام داوطلبان دانشگاهی ‌و حوزوی در آزمون استخدامی تصدی منصب قضا در سال ۱۴۰۰، منحصراً به‌صورت اینترنتی است و از 5دی آغاز شده و تا 11دی ادامه دارد.

کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون تصدی منصب قضا در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بند الف و ب این اطلاعیه، نسبت به تهیه مدارک خواسته‌شده، اقدام و با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به‌نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام نمایند.
در پایان ثبت‌نام به هر یک از داوطلبان، کد رهگیری ارائه خواهد شد که داوطلبان لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون، این کد را نزد خود نگه دارند. ثبت‌نام منحصراً به‌صورت الکترونیکی است و داوطلبان لازم است، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور نسبت به ثبت‌نام در آزمون اقدام نمایند و ثبت‌نام به غیر از روش فوق غیرقابل قبول است.
کارت ورود به جلسه آزمون از 11 اسفند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.
آزمون در روز جمعه 13اسفند و به‌صورت تستی برای تمامی داوطلبان برگزار می‌شود و داوطلبان پذیرفته‌شده در آزمون تستی، روز جمعه مورخ 6خرداد1401 در آزمون تشریحی شرکت خواهند نمود.
با توجه به عدم برگزاری آزمون ایثارگران به‌صورت جداگانه در سال جاری، داوطلبان ایثارگر نیز، در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند، در این آزمون شرکت نمایند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه