هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

حوزه علمیه قم سخنگوی نظام و پایگاه انقلاب اسلامی است

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

حوزه علمیه قم سخنگوی نظام و پایگاه انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد، با تأکید بر اینکه حوزه علمیه قم سخنگوی نظام و پایگاه انقلاب اسلامی است، گفت: اکنون که کشور در وضعیت خاصی قرار داشته، گرانی‌ها در کشور مشکلات عدیده‌ای را برای مردم غیور ایران ایجاد نموده، اشتباه در اولویت‌سنجی‌ها و بیان نقدهای غیرضرور، می‌تواند بسیاری از دغدغه‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد در چهل‌ویکمین مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، ضمن تأکید بر ضرورت شناسایی طلاب نیازمند توسط نمایندگان، به ظرفیت‌های پیش‌رو برای بهبود اوضاع فرهنگی اجتماعی شهر قم اشاره و ابراز کرد: با توجه به جلسات متعددی که با مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه صورت گرفته است، مقرر شد، نمایندگان در امر به‌روزرسانی اطلاعات طلاب که یکی از پایه‌های بهبود خدمت‌رسانی‌های مؤثر است، مشارکت جدی داشته باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد با بیان اینکه نیازمند بهره‌مندی حداکثری از سوابق علمی، پژوهشی و اجرایی طلاب و فضلای ارجمند هستیم، یادآور شد: فرم‌های خاصی به‌منظور تجمیع و به‌روزرسانی اطلاعات علمی، پژوهشی و سوابق اجرایی طلاب و فرهیختگان حوزوی آماده شده است که تکمیل دقیق این فرم‌‎ها توسط نمایندگان، می‌تواند در بهبود رویکردها و طرح‌ها و برنامه‌ها بسیار مؤثر باشد.
رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه، اوضاع سخت دوران کرونا، مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی حاکم بر کشور و دغدغه حامیان و مخالفان واکسن را مورد توجه قرار داد و اذعان داشت: در ارائه رویکردها باید به شرایط خاص و ویژه دوران کرونا توجه داشته باشیم.
وی با تأکید بر اینکه حوزه علمیه قم، سخنگوی نظام و پایگاه انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: اکنون که کشور در وضعیت خاصی قرار داشته، گرانی‌ها در کشور مشکلات عدیده‌ای را برای مردم غیور ایران ایجاد نموده، اشتباه در اولویت‌سنجی‌ها و بیان نقدهای غیرضرور، می‌تواند بسیاری از دغدغه‌ها را تحت‌الشعاع قرار دهد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد، به مشکلات و فشارهای حاکم بر حوزه‌های استانی و دغدغه‌های مالی و بودجه‌ای مدارس دینی شهرستان‌ها اشاره کرد و یادآور شد: تحت هر شرایطی نباید نسبت به فعال‌سازی و بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت طلاب و فرهیختگان غافل شویم.

ارسال دیدگاه