هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان مؤسسه امام خمینی(قد) و مرکز ملی فضای مجازی

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان مؤسسه امام خمینی(قد) و مرکز ملی فضای مجازی

تفاهم‌نامه همکاری مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(قد) و مرکز ملی فضای مجازی با حضور آیت‌الله رجبی و دکتر سیدابوالحسن فیروزآبادی امضا شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت‌الله رجبی در نشست امضای این تفاهم‌نامه گفت: امیدواریم حرکت‌های اثرگذار و نتیجه‌بخش در عرصه‌های ارزشی و فرهنگی در فضای مجازی رشد و توسعه پیدا کند.
وی افزود: انقلاب و نظام حاصل یک انقلاب فرهنگی و معرفتی بود که طبق تعالیم اسلامی، رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری، موجب حفظ این نظام شده است.
رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(قد) خاطرنشان کرد: این مؤسسه به‌سهم خود وظیفه دارد، به‌عنوان یک مرکز علمی که از قبل پیروزی انقلاب اسلامی به‌همت مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی برای پاسخ مطلوب به انحرافات و شبهات تأسیس شده، در برنامه‌های پژوهشی، مطالعات فرهنگی و تبلیغ معارف مرکز علمی فضای مجازی مشارکت و همکاری کند.
در ابتدای این دیدار رئیس مرکز ملی فضای مجازی، ضمن ابراز خرسندی از حضور در مؤسسه امام خمینی(قد) از عزم جدی مرکز ملی فضای مجازی در همکاری با این مؤسسه در زمینه پژوهش و مطالعات فرهنگی خبر داد و گفت: بر اساس متن حکم مقام معظم رهبری در تشکیل مرکز ملی فضای مجازی، هماهنگی، سیاست‌گذاری و مدیریت فضای مجازی از وظایف اصلی این مرکز می‌باشد.
 وی افزود: پژوهشگاهی در این مرکز تأسیس شده که در صدد کار پژوهشی نیست؛ بلکه به دنبال آن است که پژوهش‌های مناسب در مراکز علمی و پژوهشی کشور انجام گردد.
خاطر‌نشان می‌شود، در پایان این دیدار، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی و پژوهشی مرکز ملی فضای مجازی و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(قد) امضا شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه