هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

آتش‌بیاران معرکه به مردم خیانت می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد   

آتش‌بیاران معرکه به مردم خیانت می‌کنند

امروز از همه طوایف و زبان‌ها و گویش‌ها در این مملکت مدیریت می‌کنند و همه جریان‌ها حضور دارند که این نشان‌دهنده عقلانیت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، اعضای بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار کردند.
در این دیدار، نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، با قدردانی از زحمات بسیج رسانه و همچنین اهالی رسانه در استان، اظهار کرد: نقش بسیار مهمی در هدایت جامعه بر عهده شماست. باید از نشر اکاذیب جلوگیری کنید و حقایق را به مردم بگویید تا امنیت در جامعه حاکم شود. شما نقش بسیار مهمی در امنیت جامعه دارید و مردم بر اساس اطلاعاتی که شما می‌دهید، تصمیم می‌گیرند. اگر مردم آگاهی کافی داشته باشند، به‌همان میزان جامعه دارای آرامش خواهد بود.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: اینکه چگونه مسائل و اخبار را به مردم بگوییم و با چه زبانی تحلیل کنیم و در چه وقت بگوییم، بسیار مهم است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: امروز از همه طوایف و زبان‌ها و گویش‌ها در این مملکت مدیریت می‌کنند و همه جریان‌ها حضور دارند که این نشان‌دهنده عقلانیت نظام جمهوری اسلامی است.
وی با بیان اینکه با وجود همه تحریم‌ها و جنگ‌ها و کودتاها پیشرفت‌های چشمگیری در این کشور داشته‌ایم، تأکید کرد: برخی‌ها در کشور این شائبه را ایجاد کردند که جمهوری اسلامی، موجب بدبختی مردم شده است که باید آنها را به گذشته و قبل از انقلاب ارجاع داد. در روستای ما که در ۵ کیلومتری شهر یاسوج زندگی می‌کردیم، نه آب و برق و جاده وجود داشت و از ابتدایی‌ترین امکانات محروم بودیم، پزشک نداشتیم و تا همین اوایل انقلاب پزشک‌های هندی و پاکستانی مردم ما را طبابت می‌کردند؛ درحالی‌که این کشور نابغه‌های پزشکی مثل ابوعلی سیناها و زکریای رازی‌ها را داشته است.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه دشمن از جوانب مختلف دنبال زمین‌گیر کردن جمهوری اسلامی است، افزود: اکنون جمهوری اسلامی در بهترین شرایط خود قرار دارد. دشمن اکنون به فکر به میدان آوردن شرورهاست. آدم‌هایی که فقط قد و هیکل به هم زده؛ اما عاری از هرگونه سواد و عقل هستند؛ هرچند که زحمتی برای ما ایجاد می‌کنند؛ اما نمی‌توانند خللی به نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.  وی با بیان اینکه نقش رسانه‌ها اکنون بیش از هر زمان مهم است، خاطرنشان کرد: در جنگ ترکیبی باید احساس مسئولیت کنید. مردم هم با همه توان به میدان می‌آیند که نمونه آن را در همین یاسوج و بهمئی در چند مدت اخیر مشاهده کردید.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بسیجیان با بیان اینکه، در بحث تولید محتوا باید با یکدیگر مشورت کنید، گفتگوی برخی اصحاب رسانه را با سران طوایف و ایلات مثبت ارزیابی کرد و از آنان خواست، این کار خود را ادامه دهند.
وی با بیان اینکه هرکس در اغتشاش و آشوب شرکت کند، خائن به این مردم و این کشور است، گفت: هر کسی که آتش‌بیار معرکه شود و برای دشمن خوراک تبلیغاتی فراهم کند، بی‌شک دشمن این ملت است.

ارسال دیدگاه