هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

ابراز همدردی حوزه علمیه با سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

ابراز همدردی حوزه علمیه با سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، با ابراز همدردی با مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از گروه‌های جهادی خواست، در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
قَالَ رَسُولُ اَللَّه صَلَّی اَللَّهُ عَلَیْه وآلِه «مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ»؛ کسی که فریاد کمک‌خواهی از مسلمانان را بشنود و پاسخ نگوید، مسلمان نیست.
در روزهای اخیر متأسفانه باخبر شدیم، به دنبال بارش‌های فصلی در استان سیستان و بلوچستان، سیلاب ‌باری دیگر خسارت‌آفرین شد؛ به‌گونه‌ای که آب‌گرفتگی و سیل، راه‌های مواصلاتی روستاها را بسته است و با این وجود، مردم غیرتمند سیستان و بلوچستان با دست و پنجه نرم کردن با مشکلات ایجادشده و همراهی و کمک مسئولین در رساندن صندوق‌های رأی به‌وسیله قایق به روستاها، در انتخابات مشارکت خوبی داشتند.
به‌حمد الهی، مسئولین و خدمت‌گزاران دولت و برادران جهادی منطقه پایِ کارِ مردم هستند؛ لکن حضور گروه‌های قوی جهادی با تجهیزات لازم، ضروری‌ است.
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های خسارت‌دیده، از عموم مردم و گروه‌های جهادی می‌خواهد، جهت کمک‌رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزند تا به‌فضل الهی از این شرایط سخت عبور کنند.
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

برچسب ها :
ارسال دیدگاه