هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

خدمت گسترده در فرصت محدود

توصیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به منتخبین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

خدمت گسترده در فرصت محدود

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پیامی حضور مردم در انتخابات را نشانه قدرشناسی ملت شریف ایران، از نعمت انقلاب اسلامی و انتخابات دانست.

به گزارش روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در پی حضور حماسی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، این نهاد حوزوی بیانیه‌ای به این شرح صادر نمود:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
حضور حماسی و آگاهانه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، صفحه‌ای دیگر بر کتاب افتخارات ملت غیور ایران افزود و ابهت و اقتدار ملت و نظام اسلامی را چون مشتی بر سینه بدخواهان و دشمنان کوبید.
قطعاً پیروز این انتخابات، مردم بیدار و بصیر هستند که با عزم راسخ خود بر هجمه‌های گسترده رسانه‌های ‌مزدور و بداندیشان وسوسه‌گر فائق آمدند و مشکلات اقتصادی و دشواری‌های معیشتی نتوانست خللی در اراده آنان ایجاد کند.
حضور مردم در انتخابات، نشانه قدرشناسی ملت شریف ایران از نعمت انقلاب اسلامی و انتخابات است و خداوند علیم، حق این شاکران را با نظر رحمت خود عطا خواهد کرد.
برگزیدگان ملت در این فصل از انتخابات بدانند، فرصت برای خدمت، محدود و عرصه کار و تلاش، بسیار گسترده است. از هم‌اکنون تلاش خود را آغاز کنند تا با انگیزه‌های خدایی و تعهد به قانون و پیگیری تحقق وعده‌هایشان، بار امانتی را که بر دوش گرفته‌اند، به سر منزل مقصود برسانند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با تقدیر و تمجید از حماسه‌آفرینی ملت، از همه‌ دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات، کمال تشکر را دارد و بر وجود چنین مردم فهیمی، جبهه سپاس بر آستان الهی می‌ساید.
انتخابات و رأی مردم، حاصل روشن‌اندیشی و مجاهدت و پافشاری امام راحل عظیم‌الشأن(قد) بوده است و امروز رهبر معظم انقلاب در صیانت از مردم‌سالاری دینی، پای در همان مسیر گذاشته است. برای آن امام عزیر علو درجات را مسئلت می‌کنیم و اطاعت از ولایت مطلقه فقیه را بر همه منتخبان و آحاد مردم توصیه می‌کنیم.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
 
 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه