هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

انقلاب اسلامی تجلی‌گاه انتظار امام زمان(عج) است

آیت‌الله اعرافی

انقلاب اسلامی تجلی‌گاه انتظار امام زمان(عج) است

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: انقلاب اسلامی تجلی‌گاه انتظار امام زمان(عج) است. اگر اعتراض و نقدی وجود دارد که درست و به‌جا هم هست و مسئولان باید بشنوند و پیگیری کنند تا به نتیجه برسد و اصلاح شود؛ اما نباید فراموش کنیم که این انقلاب، ریشه در اسلام و دین دارد و باید حفظ شود و امتداد پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، طی سخنانی در حرم مطهر شیخ صدوق(ره)، ضمن تقدیر از ملت همیشه در صحنه شهرری، گفت: این شهر و منطقه، کانون تشیع و اندیشه شیعی در ایران از هزار سال پیش تاکنون است و سرزمینی مقدس و نورانی و متبرک است که نخستین پایگاه حوزه علمیه و تولیدکننده علم و دانش بوده است و این روند، تاکنون ادامه یافته و هویت اسلامی ایرانی ویژه خود را داراست.
وی در ادامه افزود: در زیر پرچم اهل‌بیت و اندیشه مهدویت جمع شده‌ایم که ریشه در تاریخ دارد و باوری استوار و قوی است.
مدیر حوزه‌های علمیه، با پرداختن به انقلاب اسلامی و نقش مردم شهرری افزود: انقلاب اسلامی تجلی‌گاه انتظار امام زمان(عج) است. اگر اعتراض و نقدی وجود دارد که درست و به‌جا هم هست و مسئولان باید بشنوند و پیگیری کنند تا به نتیجه برسد و اصلاح شود؛ اما نباید فراموش کنیم که این انقلاب ریشه در اسلام و دین دارد و باید حفظ شود و امتداد پیدا کند.
آیت‌الله اعرافی با تأکید بر بها دادن به جوانان، گفت: انتظار و مهدویت با جوان و جوانی گره خورده است. امام زمان(عج) در هنگام ظهور با وجود سن زیاد، در سیمای جوان ظاهر می‌شود و اصحاب ایشان هم چنین‌اند.
 
 
 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه