هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

  فراخوان ایده و طرح برای ارتباط حوزه با طلاب فعال در آموزش و پرورش

  فراخوان ایده و طرح برای ارتباط حوزه با طلاب فعال در آموزش و پرورش

مرکز تربیت معلم‌مبلغ حوزه‌های علمیه، با هدف شناسایی و عملیاتی‌سازی ایده‌های مناسب جهت ارتباط حوزه علمیه با طلاب فعال در آموزش و پرورش، فراخوان ایده و طرح برگزار می‌کند.

حجت‌الاسلام موسوی، مدیر مرکز تربیت معلم‌مبلغ حوزه‌های علمیه، در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، گفت: مرکز تربیت معلّم‌مبلّغ حوزه‌های علمیه، با هدف شناسایی و عملیاتی‌سازی ایده‌های مناسب جهت ارتباط حوزه علمیه با طلاب فعال در آموزش و پرورش، فراخوان ایده و طرح برگزار می‌کند.
وی با اشاره به محورهای ایده‌پردازی، بیان کرد: راهکارهای گسترش و تقویت ارتباط حوزه علمیه با طلاب فعال در آموزش و پرورش، شیوه‌های ارتقای مهارت‌های تبلیغی طلاب در مدارس، ارتقای نقش تبلیغی طلبه‌معلمان، جلوگیری از آسیب‌های احتمالی برای طلبه‌معلمان، راه‌اندازی و هدایت مجلات علمی شیوه‌های تقویت طلاب فعال در زمینه‌های پژوهشی از جمله این موارد است.
حجت‌الاسلام موسوی، با اشاره به اینکه این فراخوان مخصوص طلاب خاصی نیست و شامل عموم طلاب حتی مشغول تحصیل در حوزه‌های علمیه هم می‌شود، افزود: مخاطبان فراخوان عموم طلاب، اساتید، پژوهشگران؛ به‌ویژه طلاب فعال در آموزش و پرورش می‌باشد و می‌توانند، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز تربیت معلم‌مبلغ به آدرس tmobalegh.cfu.ac.ir یا در پیام‌رسان ایتا به آدرس eitaa.com/mobalegh_moalem با ورود به لینک مربوطه نسبت به تکمیل و ارسال فرم شرکت در فراخوان آن اقدام کنند.
مدیر مرکز تربیت معلم‌مبلغ حوزه‌های علمیه در پایان گفت: آخرین مهلت ارسال ایده‌ها و طرح‌ها نیز، ۳۰ آذرماه می‌باشد و به آثار برتر جوایزی اعطا خواهد شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه