هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

ثبت‌نام مؤسسه آموزش‌عالی اخلاق و تربیت قم

ثبت‌نام مؤسسه آموزش‌عالی اخلاق و تربیت قم

مؤسسه آموزش‌عالی اخلاق و تربیت قم، با مجوز رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع کارشناسی‌ارشد و در ۴ رشته، از میان برادران و خواهران طلبه دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آقای رستمی ضمن اعلام آغاز زمان پذیرش دانشجو در مؤسسه آموزش‌عالی اخلاق و تربیت، بیان کرد: مؤسسه آموزش‌عالی اخلاق و تربیت از بین برادران و خواهران طلبه سطح دو حوزه علمیه در رشته‌های «اخلاق کاربردی»، «تربیت اخلاقی»، «مشاوره خانواده» و «روان‌شناسی اسلامی» دانشجو می‌پذیرد.
مدیر سنجش و پذیرش مؤسسه اخلاق و تربیت افزود: آزمون اختصاصی پذیرش مقطع تحصیلی کارشناسی‌ارشد مؤسسه اخلاق و تربیت، با مجوز رسمی از دفتر گسترش آموزش‌عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با نظارت سازمان سنجش آموزش کشور اجرا خواهد شد.
رستمی با اشاره به اینکه دانشجویان این مؤسسه از بین طلاب ممتاز حوزه‌های علمیه سراسر کشور انتخاب می‌شوند، تصریح کرد: ثبت‌نام در آزمون اختصاصی تا تاریخ ۱۵ دی‌ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی اینترنتی azmoon.ueae.ir مراجعه نمایند.
وی ضمن بیان خبر اعطای وام دانشجویی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ ،  عنوان کرد: سقف مبلغ وام تحصیلی دانشجویی ۲۰ میلیون تومان است که دانشجویان می‌توانند، این مبلغ را به‌صورت قرض‌الحسنه و در یک نوبت از صندوق رفاهی دریافت کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه