هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

مدیریت ادراکی جامعه از اهداف تهاجم فرهنگی است

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر

مدیریت ادراکی جامعه از اهداف تهاجم فرهنگی است

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، مدیریت ادراکی جامعه را از اهداف جهان استکبار در تهاجم فرهنگی دانست و گفت: تقویت وحدت جبهه ولایت در مقابل جبهه استکبار ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، ۶‌بهمن در نشست با اعضای شورای هماهنگی شبکه‌های هیئات و تشکل‌های دینی کشور، یکی از اهداف استکبار جهانی را تفرقه و اختلاف در جامعه اسلامی دانست و تأکید کرد: در این راستا، تقویت وحدت جبهه ولایت در مقابل جبهه استکبار ضرورت دارد.
حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: در زمینه تقویت جبهه ولایی، خط مقاومت و تبلیغ باید کار شود که نقش شورای هماهنگی شبکه‌های هیئت و تشکل‌های دینی بسیار مهم است.
نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر، با بیان اینکه اقدامات دشمن بر نهادها و شبکه‌های دینی و تبلیغی اثرگذار نیست،گفت: باید با حرکت‌های میدانی از فضای تخریبی دشمن جلوگیری و خط مقاومت تقویت شود.
امام جمعه بوشهر، شرایط فرهنگی امروز را بسیار سخت دانست و خاطرنشان کرد: جهان اسلام تاکنون این حجم برنامه علیه مسلمانان ندیده؛ چراکه اکنون روزانه ۵ هزار ساعت برنامه دیداری و شنیداری علیه نظام اسلامی و مسلمانان، از سوی دشمنان تدوین و پخش می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، مدیریت ادراکی جامعه را از اهداف جهان استکبار در تهاجم فرهنگی دانست و اضافه کرد: در ۴۳ سال پیروزی انقلاب اسلامی، جهان استکبار انواع ترفند و توطئه علیه نظام اسلامی تدارک دید؛ ولی پیروزی نداشته است.
نماینده ولی‌فقیه در بوشهر، نقش تشکل‌های دینی، تبلیغی و هیئت‌های مذهبی در خنثی شدن اهداف استکبار جهانی را مهم دانست و تأکید کرد: کار و برنامه تشکل‌های دینی، تبلیغی و هیئت‌های مذهبی، راهبردی بوده و دارای آثار و برکات مهمی است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه