هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

فعالیت بیش از ۵۰۰ مبلغ در استان مرکزی

فعالیت بیش از ۵۰۰ مبلغ در استان مرکزی

حجت‌الاسلام عینی گفت: بیش از ۵۰۰ مبلغ از حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان مرکزی، در قالب طرح‌های هجرت، امین، نسیم رحمت، بینات و مبلغ آزاد در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت‌الاسلام عینی، ۱۵‌دی در نشست ماهانه مبلغان و مبلغات استان مرکزی که به‌همت معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی برگزار شد، گفت: به‌لطف تلاش و زحمات مبلغان و مبلغات استان مرکزی، شاهد خدمات تبلیغی چشم‌گیری در سطح استان بودیم.
نماینده طرح هجرت حوزه علمیه استان مرکزی، با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده در مسئله تبلیغ، گفت: از دو سال قبل تاکنون یکی از فعالیت‌ها، معرفی مبلغان توانمند به اداره‌کل آموزش و پرورش استان به‌عنوان فعالان و مبلغان تخصصی دانش‌آموزی در مدارس بوده است.
وی ادامه داد: امروز می‌توانیم با اطمینان بگوییم، مبلغانی که با ما همکاری می‌کنند، در عرصه تبلیغ دانش‌آموزی، به‌طور شایسته‌ای دارای مهارت و تخصص شده‌اند.
حجت‌الاسلام عینی درباره اهمیت فضای مجازی گفت: یکی از مسائلی که بسیار مورد توجه و تأکید قرار دارد، مسئله حضور و تبلیغ در مدارس است؛ اما مسئله مهم‌تر تبلیغ در فضای مجازی است؛ در ایام کرونا مدارس تعطیل شد؛ ولی فعالیت‌های مبلغان و مبلغات استان نه‌تنها تعطیل نشد؛ بلکه همانند گذشته به‌طور منظم در شبکه‌های اجتماعی پیگیری شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه