هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

مقابل جبهه شیطانی مستکبران باید جبهه مقاومت مستضعفان ایجاد کنیم

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در دومین همایش بین‌المللی «مقاومت و جهان آینده»

مقابل جبهه شیطانی مستکبران باید جبهه مقاومت مستضعفان ایجاد کنیم

امام جمعه قزوین با بیان اینکه فقط یک دوقطبی مستضعفان در برابر مستکبران داریم، ادامه داد: همه باید بسیج شویم و در مقابل جبهه شیطانی مستکبرانی، یک جبهه مقاومت مستضعفانی درست کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی، ۱۲‌دی در آیین افتتاحیه «همایش مقاومت و جهان آینده» که در دانشگاه بین‌المللی امام ‌خمینی(قد) قزوین برگزار شد، درباره گفتمان قرآنی جبهه مقاومت اسلامی، اظهار کرد: زیرساخت‌های مقاومت توسط خداوند بزرگ مهیا شده و شکست‌های جهان اسلام در سال‌های دور، به‌خاطر بی‌توجهی به این زیرساخت‌ها بود.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، با بیان اینکه مقاومت عزت و کرامت دنیای اسلام را افزایش داده است، گفت: هرجا به مقاومت اسلامی بی‌توجهی کردیم، شکست خورده و خسارت‌های زیاد دیدیم. افرادی هم که شعارهای نه غزه و نه لبنان را سر دادند، از همین دسته بودند که متأسفانه حرف‌های شیطان را بر زبان جاری می‌کردند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی اضافه کرد: طبق گفتمان قرآن باید دوستان و دشمنان مقاومت را بشناسیم و بدانیم که امروز سران استکبار، کفر و ظلم، دشمنان مقاومت و آزادگان و محرومان عالم، دوستان مقاومت به حساب می‌آیند و باید بدانیم، این دوقطبی دوستان و دشمنان مقاومت، ساخته خداوند است و هیچ‌کس حق ندارد، با ایجاد دوقطبی‌های متنازع با هم این دوقطبی الهی را مخدوش کند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه فقط یک دوقطبی مستضعفان در برابر مستکبران داریم، ادامه داد: بسیاری از دوقطبی‌های حزبی و جناحی؛ از جمله اصولگرایی و اصلاح‌طلبی، شاید آمده‌اند که این دوقطبی خداوند را به هم بریزند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: همه باید بسیج شویم و در مقابل جبهه شیطانی مستکبرانی، یک جبهه مقاومت مستضعفانی درست کنیم تا مقاومت جبهه مستکبران را در هم بشکنیم.
امام جمعه قزوین در بخش دیگری از سخنان خود، به خدمات بزرگ شهید سلیمانی در جبهه مقاومت اسلامی اشاره کرد و گفت: حاج قاسم با گوش دادن به ندای قرآن و با گام برداشتن در مسیر اخلاق و صداقت، توانست هیمنه بزرگ‌ترین مستکبران عالم را در هم شکسته و از این راه، رژیم اشغالگر قدس را تحقیر کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عابدینی همچنین مرحوم علامه مصباح یزدی را گسترش دهنده  زیرساخت‌های مقاومت در امور فکری و نرم‌افزاری توصیف کرد و افزود: همچنان که شهید سلیمانی در میدان کار، مقاومت اسلامی را شکل داد، علامه مصباح(ره) هم، در امور فکری و نرم‌افزاری زیرساخت‌های مقاومت را گسترش داد و سربازان زیادی به سرتاسر عالم فرستاد که اندیشه اسلامی را در سراسر جهان تبلیغ کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه