هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

نسخه Pdf

این نوع موضع‌گیری‌هـا دستور گرفتن از  بیگانگـان است

ماموستا مصطفی محمودی امام‌جمعه پیرانشهر

این نوع موضع‌گیری‌هـا دستور گرفتن از بیگانگـان است

ماموستا مصطفی محمودی امام‌جمعه پیرانشهر هم، با بیان اینکه این نوع سخنان نشان از نادانی است، گفت: این افراد نادان هستند و از تاریخ اطلاعی ندارند و آنچه را بیان می‌کنند، از خود درآورده‌اند.

امام جمعه پیرانشهر افزود: شیعیان، پیروان امام علی(ع) و رسول مکرم اسلام(ص) و تابع سنت پیامبر هستند و اهل‌سنت نیز، از سنت نبی مکرم اسلام(ص) تبعیت می‌کنند و لذا افتراقی در این میان وجود ندارد. امام علی(ع) به‌خاطر حفظ اسلام با معاویه می‌جنگید و افرادی که در بین شیعه و سنی به اختلاف دامن بزنند، تابع اسلام نیستند و باید جلوی آن‌ها گرفته شود.
امام جمعه پیرانشهر گفت: شیعه مایه افتخار جهان اسلام است که در برابر توطئه‌های جهانی اسرائیل و آمریکا ایستاده است و حاکمیت اسلام را برقرار و از مستضعفان حمایت می‌کند؛ اما می‌بینیم برخی کشورهای منطقه که ادعای اسلامی بودن دارند، به‌جای دفاع از اسلام، با دشمنان هم دست می‌شوند و منافق هستند.
وی تصریح کرد: این نوع موضع‌گیری‌ها در آستانه ایام فاطمیه برای زیر سؤال بردن سوگواری دردانه پیامبر(ص) است و از بیگانگان دستور می‌گیرند. حضرت زهرا(س) در جهان اسلام بی‌نظیر هستند و پیامبر(ص) او را از هرکس دیگری بیشتر دوست داشتند و رضایت او را رضایت خود و غضب فاطمه(س) را غضب خود عنوان می‌کردند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه