هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

افتتاح فروشگاه کالای مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

افتتاح فروشگاه کالای مرکز خدمات حوزه‌های علمیه

مراسم افتتاح فروشگاه مجازی بنیاد الهادی، وابسته به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، با حضور رئیس این مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فروشگاه مجازی بنیاد الهادی وابسته به مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس این مرکز افتتاح شد.
رئیس مرکز خدمات حوزه در این مراسم، با اشاره به رویکرد فناورانه این مرکز در تسهیل خدمات به طلاب، گفت: تأسیس فروشگاه اینترنتی مرکز خدمات در بستر سامانه سخا، کار بسیار ارزشمندی است و از مدیرعامل بنیاد الهادی و همکاران ایشان برای راه‌اندازی این فروشگاه قدردانی می‌کنم.
وی بیان کرد: فروشگاه‌های دیگری که در کشور با رویکرد اقساطی فعالیت می‌کنند، معمولاً کالاها را با سود بالایی ارائه می‌کنند؛ ولی مرکز خدمات در صدد است که کالاها با قیمت کارخانه و حتی به‌صورت تقسیطی در این فروشگاه ارائه شود.
همچنین، مصطفی آراسته معاون رفاه بنیاد فرهنگی و رفاهی الهادی درباره نحوه فعالیت فروشگاه اینترنتی بنیاد الهادی مرکز خدمات گفت: با توجه به نیاز ضروری خانواده‌های طلاب و روحانیون در سطح کشور به لوازم خانگی و کالای دیجیتال و با تأکید رئیس مرکز خدمات، فروشگاه مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است و به‌صورت فروش اینترنتی انشاء‌الله پاسخگوی طلاب و روحانیون محترم در سطح کشور خواهد بود.
وی با بیان اینکه فروشگاه به‌صورت قسطی و بدون نیاز به مراجعه طراحی شده است، تصریح کرد: طلاب، می‌توانند وارد سامانه سخای مرکز خدمات شوند و با انتخاب گزینه فروشگاه، کالاهایی را که به نمایش گذاشته شده است، ملاحظه و انتخاب کنند.
معاون رفاه بنیاد فرهنگی و رفاهی الهادی گفت: کلیه کالاهایی که در این فروشگاه عرضه می‌شود، تولید داخل کشور است و از کارخانه به‌صورت مستقیم به آدرس طلاب در سطح کشور ارسال می‌شود.
وی ادامه داد: در صدد هستیم نمایشگاهی نیز، در مشهد مقدس و در طبقه زیرزمین مجتمع فرهنگی ولایت دایر شود و طلاب استان خراسان رضوی و همچنین زائران حرم امام رضا(ع)، از این نمایشگاه بازدید کرده و درخواست‌های خود را ثبت کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه