هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

فعالیت طلاب جهادی در روستاهای محروم قم

مسئول بسیج سازندگی استان قم خبر داد

فعالیت طلاب جهادی در روستاهای محروم قم

مسئول بسیج سازندگی استان قم گفت: فعالیت طلاب جهادی در روستاهای محروم و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به‌خصوص در بخش مرکزی، از جمله اقداماتی است که با همکاری طلاب و بسیج سازندگی صورت می‌گیرد.

سرهنگ محمود داودآبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، ضمن اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: بسیج سازندگی استان قم در طی یک سال گذشته، اقدامات بسیار خوبی را در زمینه‌های محرومیت‌زدایی و اشتغال انجام داده است.
وی ادامه داد: ایجاد بیش از ۲۸۵ صندوق قرض‌الحسنه روستایی برای کمک به مشاغل خرد خانگی، تأمین و پرداخت بیش از ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات برای کمک به مشاغل در سطح استان و تأمین تسهیلات قرض‌الحسنه با بازپرداخت ۷ ساله تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای مشاغل روستایی و تولیدی‌های زودبازده، از جمله اقداماتی بوده است که از سوی بسیج سازندگی استان قم صورت گرفته است.
داودآبادی توجه به اقتصاد مقاومتی را مهم برشمرد و گفت: ایجاد دهکده اقتصاد مقاومتی با هدف آموزشی، الگوسازی و ترویجی به‌عنوان یک پروژه بین دستگاهی که از ابتدای سال تاکنون، بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه شده است، توسط بسیج سازندگی استان قم انجام شده است.
مسئول بسیج سازندگی استان قم، به همکاری با طلاب جهادی اشاره کرد و گفت: فعالیت طلاب جهادی در روستاهای محروم و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی به‌خصوص در بخش مرکزی، از جمله اقداماتی که با همکاری طلاب و بسیج سازندگی صورت می‌گیرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه