هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

برخی مدیران اجرایی به مسائل فرهنگی و اجتماعی اهمیت نمی‌دهند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی

برخی مدیران اجرایی به مسائل فرهنگی و اجتماعی اهمیت نمی‌دهند

حجت‌الاسلام و‌المسلمین قریشی گفت: متأسفانه برخی مدیران اجرایی یا اعتقادی به پیگیری مسائل فرهنگی و اجتماعی ندارند و یا به مصوبات در این خصوص عمل نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین قریشی، ۱۰‌مهر در دیدار مهدی رضائیان، دبیر شورای سیاستگذاری حجاب و عفاف وزارت کشور، اظهار داشت: اینکه پس از مدت‌ها از وزارت کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی، پیگیر موضوعات فرهنگی شدند، جای امیدواری است. موضوعات فرهنگی باید توسط عوامل اجرایی و مدیران دولتی پیگیری شود و مسئولان پای کار باشند.
وی ادامه داد: متأسفانه برخی مدیران اجرایی یا اعتقادی به پیگیری مسائل فرهنگی و اجتماعی ندارند و یا به مصوبات در این خصوص عمل نمی‌کنند و ما معتقدیم، در کشور هر فعالیتی باید کانال قانونی خودش را داشته باشد و اجرای دقیق و کنترل و نظارت آن در مجموعه‌های اداری باعث حل معضلات خواهد شد.
امام جمعه ارومیه تصریح کرد: باید مدیران اجرایی افرادی معتقد به دین و انقلاب باشند و نظارت و ارزیابی از عملکرد آنان نیز، باید با دقت صورت بگیرد.
وی در پایان گفت: همه باید توجه داشته باشیم که ما نظام‌ و حکومتیم و لازم است، به اصول و قوانین در موضوعات فرهنگی و اجتماعی عمل کنیم و دستگاه‌های اجرایی باید به وظایف خود در حوزه عفت عمومی و فضای مجازی درست عمل کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه