هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تمام تلاش غرب بر فروپاشی خانواده است

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری در مراسم آغاز جشن‌های دهه کرامت حرم مطهر حضرت معصومه(س)

تمام تلاش غرب بر فروپاشی خانواده است

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری، با تحسین مقاومت و استقامت مردم مسلمان غزه، گفت: امروز با یک اشاره حضرت آقا که در خطبه روز عید فطر فرمودند: «اشتباه کردند افرادی که به کنسول‌گری ما حمله کردند و اسرائیل باید تنبیه شود»، رژیم صهیونیستی تنبیه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدی گلپایگانی، ۲۰ اردیبهشت در مراسم آغاز جشن‌های دهه کرامت که در شبستان امام خمینی(قد) حرم مطهر بانوی کرامت(س) برگزار شد، ابراز کرد: حضرت معصومه(س) افتخاری نه برای قم بلکه برای ایران هستند و شب و روز، هزاران نفر از نقاط مختلف در این حرم مطهر حضور پیدا می‌کنند و عرض ادب و ارادت دارند.

محبت اهل
بیت(ع) هیچگاه از دل مردم بیرون نمیرود
رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری، با بیان اینکه در طول تاریخ بیشترین دشمنی‌ها نسبت به اهل‌بیت(ع) صورت‌گرفته است، گفت: از معاویه و یزید گرفته تا بقیه خلفای بنی‌امیه و بنی‌عباس، از هیچ ظلمی نسبت به اهل‌بیت(ع) دریغ نکردند؛ ولی نتوانستند، محبت اهل‌بیت(ع) را از دل‌های مردم بیرون کنند و امروز صدای امیرالمؤمنین(ع) و انوار مقدس معصومین(ع) به اقصی‌نقاط جهان رسیده است و مردم علاقه‌مند هستند.

حضرت معصومه(س) افتخاری برای ایران هستند

وی با اشاره به خدماتی که انقلاب اسلامی ایران نسبت به زن داشته است، گفت: زن در فرهنگ غرب ابزار است و اساس کار غربی‌ها و سیاست قطعی‌شان این است که مانند مراد و مقتدای‌شان شیطان، با تبلیغات و فریب‌کاری‌ خانواده‌ها را از هم بپاشانند.

علم و دانش ابزار تسلط مستکبران و جهان
خواران
رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری، با بیان اینکه امروز علم و دانش، ابزار تسلط مستکبران و جهان‌خواران در دنیاست، گفت: بمب اتم را همین‌ها اختراع کردند و به‌کار بردند و در یک‌لحظه ۱۵۰ هزار نفر را در هیروشیما نابود کردند. سیاست‌هایی که امروز در غزه اجرا می‌شود، توسط همین اندیشه پشتیبانی می‌شود.
وی با تحسین مقاومت و استقامت مردم مسلمان غزه، گفت: امروز با یک اشاره حضرت آقا که در خطبه روز عید فطر فرمودند: «اشتباه کردند افرادی که به کنسول‌گری ما حمله کردند و اسرائیل باید تنبیه شود»، رژیم صهیونیستی تنبیه شد.

​​​​​​​رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدی گلپایگانی افزود: درحالی‌که رژیم صهیونیستی بیشترین پدافند هوایی را دارد و در سه‌لایه فعال می‌شود؛ ولی علی‌رغم اینکه می‌دانستند، با عملیات وعده صادق، گنبد آهنین‌شان گنبد کاغذی از کار درآمد و ان‌شاءالله به دست رزمندگان اسلام، چندان دور نخواهد بود که اسرائیل از بین خواهد رفت.
وی با بیان اینکه امروز مردم دنیا بیدار شده‌اند و چه کسی باور می‌کرد که در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا پرچم فلسطین بالا برود و پرچم آمریکا را آتش بزنند، ابراز کرد: رزمندگان ما چنان اراده‌ای دارند که اگر دشمن کوچک‌ترین خطایی کند، پاسخ سختی خواهد گرفت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه