هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

افتتاح سفارت اسرائیل در بحرین جنگ آشکار با خداست

آیت‌الله شیخ عیسی قاسم

افتتاح سفارت اسرائیل در بحرین جنگ آشکار با خداست

عالم برجسته بحرینی، افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری ابنا، آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان بحرین، در واکنش به افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در بحرین، تأکید کرد: افتتاح سفارت اسرائیل در بحرین، تقویت نقش خرابکارانه صهیونیست‌ها در این کشور اصیل اسلامی و جنگی آشکار با خداوند تبارک و تعالی و رسول‌خدا(ص) است.
دوشنبه گذشته الی کوهن، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، در جریان سفر خود به بحرین، سفارت اسرائیل در منامه را به‌طور رسمی افتتاح کرد. کوهن در مراسم افتتاحیه دفتر مرکزی سفارت، گفت: ما بر لزوم همکاری برای افزایش تعداد پروازهای مستقیم، گردشگری و حجم تجارت و سرمایه‌گذاری توافق کردیم.
حمایت آزادگان جهان از زندانیان سیاسی بحرین ادامه یابد
آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، رهبر معنوی انقلاب بحرین، در واکنش به استمرار اعتصاب غذای زندانیان سیاسی در این کشور، گفت: ملت بحرین نمی‌تواند از مسئله فرزندان در بند خود چشم‌پوشی کند؛ زیرا دین و انسانیت و غیرت این ملت به آنان می‌گوید که در مقابل ظلم و ظالم بایستند و یاور ستمدیده باشند.
به گزارش خبرگزاری ابنا، این عالم بحرینی ادامه داد: سکوت ملت در برابر ظلمی که به فرزندانشان در زندان‌ها می‌شود و حتی یک لحظه باقی ماندن آنان در زندان، به‌مثابه مشروعیت دادن به این ظلم‌ها و اجازه دادن برای امتداد آن به باقی آزادگان این ملت است و این به‌معنی مشارکت در ظلم و گناه ظالم است.
وی افزود: صدای فریاد وجدان‌های بیدار و آزادگان جهان، محکوم کردن درد کشیدن زندانیان تحت شکنجه به دست نیروهای نظامی، خواه شکنجه‌گر باشد و خواه دستوردهنده، باید ادامه داشته باشد. باید باقی ماندن به‌ناحق زندانیان در زندان‌ها را، حتی اگر کمتر از یک روز باشد، محکوم کنیم.
رهبر معنوی انقلاب بحرین افزود: فریادهای وجدان بیدار جهانی و گسترش دایره آن کمک می‌کند، این زندانیان شریف از مصیبت و تهدید همیشگی به مرگ و بیماری و ناتوانی‌های جدی رهایی یابند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه