هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

جلوگیری از تجویز نسخه‌های غربی برای خانواده‌؛ مهم‌ترین رسالت نخبگان حوزه

حجت‌الاسلام والمسلمین میرمحمدی تأکید کرد

جلوگیری از تجویز نسخه‌های غربی برای خانواده‌؛ مهم‌ترین رسالت نخبگان حوزه

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تأکید کرد: مهم‌ترین رسالت فرهیختگان ما، جلوگیری از تجویز نسخه‌های غربی برای خانواده‌هاست.

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست صمیمی حجت‌الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه  با جامعه نخبگانی حوزه علمیه خواهران، در سالن همایش بیداری اسلامی جامعة‌الزهرا(س) برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در این نشست بیان کرد: خواهران طلبه باید به بحث هدفمندی خدمات توجه داشته باشند و مراکز حوزوی نیز، باید روشی برخط و به‌روز را برای حق پژوهش محققان حوزوی تعیین کنند تا شأن محققان در نظر گرفته شود.
وی گفت: مهم‌ترین رسالت فرهیختگان ما جلوگیری از تجویز نسخه‌های غربی برای خانواده‌هاست و باید خواهران و برادران دینی‌مان را با نسخه‌های اسلامی، به سمت آرمان‌های امام(قد)، انقلاب و مقام معظم رهبری هدایت کنند.
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در ادامه، به سؤالات مطرح‌شده از سوی طلاب خواهر پاسخ داد.
همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین عماد رئیس مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه هم در این نشست، در سخنانی به طرح‌های این مرکز در خصوص حمایت از جامعه نخبگانی اشاره کرد و از خواهران نخبه درخواست نمود که با طرح شهید وزوایی و هسته‌های مسئله‌محور و حل مسئله شهید احمدی‌روشن آشنا شوند تا از حمایت‌های این دو طرح بهره‌مند گردند

ارسال دیدگاه