هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

امضای تفاهم‌نامه همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی

امضای تفاهم‌نامه همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی

مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی، با موضوع تعامل سازنده دو مرکز متناسب با مأموریت‌های ذاتی طرفین، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مرکز خدمات و سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور حجج‌اسلام میرمحمدی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از معاونان و مدیران کل دو مجموعه در مرکز خدمات حوزه برگزار شد.
اهتمام به حمایت جامع از برنامه‌های تبلیغی و ترویجی معارف اصیل اسلامی بر اساس نیازهای جغرافیای تبلیغ و بیانیه گام دوم انقلاب، ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های تبلیغی و رفع موانع، اهتمام به تربیت مبلغان طراز انقلاب اسلامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در ارائه خدمات به طلاب و روحانیون، از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین میرمحمدی در این جلسه، ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونان این سازمان، بر گسترش همکاری و هماهنگی بیشتر میان مراکز حوزوی تأکید کرد و گفت: همکاری هدفمند مراکز حوزوی، می‌تواند آسیب‌های احتمالی را مرتفع سازد تا رسالت مراکز حوزوی در راستای پیشرفت فرهنگ غنی اسلام در جامعه به‌نحو احسن تحقق یابد.
رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بیان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، موازی‌کاری بین سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز خدمات رفع خواهد شد و هم‌افزایی‌ها افزایش می‌یابد و این رویه، می‌تواند میان تمامی مراکز حوزوی توسعه یابد.
حجت‌الاسلام و‌المسلمین قمی نیز در سخنانی، بر گسترش همکاری تمامی مراکز حوزوی برای رفع مشکلات طلاب و مبلغان تأکید کرد.
گفتنی است، بر اساس ماده ۳ این تفاهم‌نامه، کمیته‌ای مشترک از نمایندگان این دو نهاد، مسئولیت اجرای این تفاهم‌نامه را به عهده دارند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه