هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تقویت ارزش‌های دینی و انقلابی راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان

نماینده ولی‌فقیه در مازندران

تقویت ارزش‌های دینی و انقلابی راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان

حجت‌الاسلام والمسلمین لائینی، تقویت ارزش‌های دینی و انقلابی را راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان علیه دین و نظام اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا در مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، ۵ اردیبهشت در جمع خواهران روزه‌دار مسجد امام حسن مجتبی(ع) ساری، با اشاره به اینکه همین ارزش‌های دینی، معنوی و فرهنگ عبادت، انقلاب ما را حفظ کرده است، بیان کرد: به‌طور حتم از بین رفتن معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی نیز، در گروی گسترش همین فرهنگ ناب الهی است.
امام جمعه ساری با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند، با توطئه‌های مختلف ارزش‌های دینی و انقلابی را در جامعه ما کمرنگ کنند، تصریح کرد: باید با ترویج معنویت و مفاهیم ناب الهی این توطئه‌ها را خنثی و ارزش‌های دینی را در جامعه هر روز گسترش دهیم.
نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به اینکه جوانان مؤمن و انقلابی کشورمان باید هوشیار باشند؛ چون دشمن در کمین آنها نشسته است، خاطرنشان کرد: دشمن از مسیر‌های متعددی به دنبال قبح‌زدایی در جامعه دینی است و باید در برابر این فتنه فرهنگی دشمن هوشیار باشیم.
وی با بیان اینکه برای حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام، باید همواره ارزش‌های دینی و انقلابی حفظ و در جامعه پررنگ و اثرگذار باشد، ادامه داد: نباید بگذاریم دشمن به اهداف شوم خود در جامعه اسلامی دست پیدا کند و راه موفقیت نیز، تقویت برنامه‌های دینی و فرهنگی در جامعه است.
حجت‌الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به اینکه دشمن با رسانه و ابزارهای مدرنی که در اختیار دارد، تلاش می‌کند فرهنگ غربی را در جامعه اسلامی رواج دهد، تصریح کرد: باید با تقویت ارزش‌های دینی و مفاهیم انقلابی، حیله‌های تبلیغاتی و فریبنده دشمن را خنثی کنیم و با تقویت فرهنگ دینی پیروز میدان جنگ‌نرم با استکبار باشیم.
 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه