هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

به دنبال ایفای نقش محوری برای رسانه رسمی حوزه هستیم

مسئول طرح و برنامه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه

به دنبال ایفای نقش محوری برای رسانه رسمی حوزه هستیم

ساجدی گفت: با تدوین و تصویب نظام جامع رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، به دنبال ایفای نقشی محوری، به‌عنوان مرجع اصلی و رسمی رسانه‌های حوزوی در داخل و خارج از کشور هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیدهادی ساجدی، 17‌آذر در نشست بررسی «نظام جامع رسانه و فضای مجازی حوزه» که با حضور اساتید، کارشناسان و صاحب‌نظران رسانه و فضای مجازی در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، اظهار کرد: این نظام جامع در واقع در راستای انتقال اندیشه، دانش و فرهنگ اسلام ناب در ابعاد ملی و فراملی با استفاده از ابزار هنر، رسانه و فضای مجازی تدوین شده و ارائه الگوی رسانه و فضای مجازی مطلوب بر اساس شاخص‌های دینی و اجرای آن از طریق فرهنگ‌سازی، گفتمان‌سازی و جریان‌سازی مؤثر و استفاده از ظرفیت‌های حقوقی و قانون‌گذاری در آن دیده شده است.
مسئول طرح و برنامه مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه، به چشم‌اندازهای پیش‌روی نظام جامع رسانه و فضای مجازی حوزه پرداخت و گفت: سایت‌گذار، راهبر، شاخص و مرجع رسمی در عرصه رسانه، فضای مجازی و چندرسانه‌ای؛ همچنین دارای نقش فعال و اثربخش بودن در نهاد‌های عالی سیاست‌گذار و. . . از مواردی است که در چشم‌انداز این نظام جامع دیده شده است.
گفتنی است، در این نشست که شامگاه چهارشنبه برگزار شد، «نظام جامع رسانه و فضای مجازی حوزه‌های علمیه» با حضور کارشناسان مراکز حوزوی به مدت ۲۰۰ دقیقه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
این نظام جامع، در نسخه اولیه با ۱۴ چشم‌انداز، ۸ هدف کلان، ۲۱ ارزش اساسی، ۲۰ سیاست کلان و راهبردهای عملیاتی در قالب ۱۳ مأموریت تدوین شده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه