هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

از خدمات ۷۰‌ساله آیت‌الله شبستری(ره) تجلیل شد

با حضور سران قوا و شخصیت‌های حوزوی، کشوری و لشکری

از خدمات ۷۰‌ساله آیت‌الله شبستری(ره) تجلیل شد

مراسم بزرگداشت عالم مجاهد، مرحوم آیت‌الله ‌محسن مجتهد شبستری(ره) با حضور سران قوا و شخصیت‌های حوزوی، کشوری و لشکری، در مهدیه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدحسن اختری رئیس شورای‌عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در این مراسم، از جایگاه رفیع این عالم وارسته تقدیر کرد و گفت: مرحوم آیت‌الله مجتهد شبستری در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشت.
وی با اشاره به فعالیت‌های این روحانی مجاهد در ساخت مدارس، مساجد و حوزه‌های علمیه، افزود: آیت‌الله مجتهد شبستری در طول هفتاد سال خدمت در حوزه‌های علمیه تهران، آذربایجان و مراکز علمیه دیگر کشورها، نقش بسیار مهم هدایت‌گری طلاب در این حوزه‌ها را داشت.
رئیس شورای‌عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در ادامه به نقش مهم آیت‌الله مجتهد شبستری در تربیت طلاب، علما و مبلغان اشاره کرد و گفت: این عالم پارسا علاوه بر کمک به محرومان و درماندگان، در بازسازی عتبات عالیات در نجف و کربلا هم نقش مؤثری داشت.
وی با اشاره به اینکه این عالم مجاهد در طول انقلاب در کنار امام خمینی(قد) و رهبر معظم انقلاب بود، افزود: این عالم بزرگ در مجلس خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) نقش فعالی داشت.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه