هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

نمایشگاه هفته پژوهش از ۲۰ تا ۲۵ ‌آذر برپا خواهد شد  

نمایشگاه هفته پژوهش از ۲۰ تا ۲۵ ‌آذر برپا خواهد شد  

معاون پژوهشی جامعةالمصطفی‌العالمیه گفت: در نمایشگاه هفته پژوهش امسال، علاوه بر غرفه‌های مجتمع‌ها و مراکز تابعه، فراتر از واحد تخصصی، ارائه استعدادها، ظرفیت‌ها و آورده‌های پژوهشی کل جامعةالمصطفی هدف‌گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید عبادی معاون پژوهشی جامعةالمصطفی العالمیه، ۵‌آذر در بیست‌وسومین جلسه شورای معاونان پژوهشی جامعةالمصطفی که به‌منظور ارائه گزارش از آخرین وضعیت و اقدامات صورت‌گرفته در خصوص هفته پژوهش، در سالن جلسات مرکزی المصطفی برگزار شد، بر اهمیت ارائه مستندات فعالیت‌های علمی جامعةالمصطفی و انعکاس آن در عرصه رسانه تأکید کرد.
وی گفت: جمع‌آوری آثار پژوهشی المصطفائیان، تقویت سطح‌بندی‌های پژوهشی، انعکاس فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی طلاب و دانش‌پژوهان المصطفی، نیازمند طراحی سامانه‌ای هوشمند است.
معاون پژوهش المصطفی، بر اهمیت برگزاری هرچه باشکوه‌تر نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی المصطفی تأکید کرد و گفت: نمایشگاه امسال علاوه بر غرفه‌های مجتمع‌ها و مراکز تابعه، فراتر از واحد تخصصی، ارائه استعدادها، ظرفیت‌ها و آورده‌های پژوهشی کل جامعةالمصطفی را هدف‌گذاری کرده است.
حمیدرضا قلی‌زاده، مدیرکل ساماندهی و پشتیبانی پژوهشی المصطفی هم در ابتدای این جلسه، گزارشی از مصوبات جلسه پیشین شورای معاونان پژوهش مراکز جامعةالمصطفی ارائه کرد و گفت: لازم است، ظرفیت‌های داخلی مراکز جامعة‌المصطفی، ناظر به تقویت بنیه‌های دانشی محصولات پژوهشی به‌ویژه نشریات فعال‌تر گردد.
وی ضمن ارائه گزارشی از برخی اقدامات برای هفته پژوهش در سال جاری، فرایند تدوین ویژه‌نامه هفته پژوهش را به‌منظور انعکاس نظرات و دیدگاه‌های صاحب‌نظران مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: نمایشگاه هفته پژوهش از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه برپا خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه امیدواریم بتوانیم در فصل جدید اقدامات دانشی المصطفی، از ظرفیت پژوهشی همه مراکز جامعةالمصطفی بهره‌مند شویم، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه هفته پژوهش امسال، برآنیم تا در تبیین فعالیت‌ها و دستاوردهای مراکز مختلف المصطفی، از ظرفیت طلاب و دانش‌پژوهان بهره‌مند شویم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه