هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

کمک ۴۰۰میلیون تومانی مرکز خدمات حوزه و طلاب جهادی ایلام به خسارت دیدگان سیل

مدیر مرکز خدمات حوزه ایلام خبر داد

کمک ۴۰۰میلیون تومانی مرکز خدمات حوزه و طلاب جهادی ایلام به خسارت دیدگان سیل

حجت‌الاسلام ایمان نظری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان ایلام، در مراسم تجلیل از اعضای گروه جهادی یاوران سلامت روان که به‌همت این مرکز برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت‌های طلاب جهادگر، گفت: طلاب جهادی استان ایلام در عرصه مقابله با کرونا توانستند علاوه بر خدمت‌رسانی، فعالیت تبلیغی و فرهنگی بسیار خوبی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه ایلام خاطرنشان کرد: مرکز خدمات حوزه استان به کمک طلاب جهادی توانست در زمان وقوع سیل، بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان کمک‌رسانی به خسارت دیدگان داشته باشد.
وی با تأکید بر ضروت حمایت از طلاب جهادی، اظهار کرد: سعی داریم طلاب مستعد را در جهت راه‌اندازی اشتغال‌های کوچک حمایت کنیم تا علاوه بر رفع مشکلات معیشتی آنان، بتواند جایگزین مناسبی برای فعالیت‌های تبلیغی آنان که به دلیل شیوع کرونا به تعطیلی کشیده شده است، باشد.
حجت‌الاسلام یونس گلی، مسئول گروه یاوران سلامت روان استان ایلام هم در این مراسم گفت: خوشبختانه با حضور به‌موقع در عرصه مبارزه با بیماری کرونا و انجام فعالیت‌های مختلفی اعم از تغسیل و تدفین اموات کرونایی و سپس حضور در بیمارستان‌ها توانستیم به مردم شریف استان ایلام خدمت‌رسانی کنیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه