هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تعمیق معرفت دینی و مقابله با ضد هنجارهای فرهنگی  اولویت برنامه‌های صدا و سیما

عضو مجلس خبرگان رهبری

تعمیق معرفت دینی و مقابله با ضد هنجارهای فرهنگی  اولویت برنامه‌های صدا و سیما

عضو خبرگان رهبری با اشاره به انتظارات علما و حوزه‌های علمیه از صدا و سیما، تصریح کرد: باید صدا و سیما در تعمیق معرفت دینی، تقویت ارزش‌های اسلامی و مقابله با ضد هنجارهای فرهنگی و تلاش برای جهاد تبیینی در مقابله با هجمه‌های دشمنان، برنامه‌ریزی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس کعبی عضو جامعه مدرسین در گفت‌وگو با خبرگزاری رسا، ضمن تبریک به دکتر پیمان جلبی برای تصدی ریاست سازمان صدا و سیما، به شرح انتظارات حوزه‌های علمیه از صدا و سیما پرداخت و گفت: دکتر جلبی چهره نام‌آشنای رسانه، نیروی مؤمن، انقلابی و باتجربه است.
عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برخلاف وجود شیطنت‌ها و تنوع رسانه‌ای دشمنان، همچنان رسانه ملی از سطح تأثیرگذاری بالایی در میان اقشار مختلف ملت برخوردار است، افزود: صدا و سیما می‌تواند در تراز دانشگاه عمومی ارزش‌مدار و میدانی برای مواجهه با غول رسانه‌ای نظام سلطه و لنگرگاه اطمینان، امید مردم و پیشران تلاش و عزم و اراده ملی برای حرکت به سمت ساخت تمدن نوین اسلامی قرار گیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین کعبی با اشاره به قرار دادن مأموریت‌های مهم در دوره جدید صدا و سیما از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: رهبر معظم انقلاب در این دوره از صدا و سیما، مأموریت تقویت فرهنگی و ارزش‌ها بر اساس هویت انقلابی و اسلامی، ترویج زندگی ایرانی اسلامی، افزایش همبستگی ملی، ارتقای سرمایه‌های اجتماعی، بهره‌گیری از ابتکارهای جدید و تلاش‌های شبانه‌روزی را خواستار شدند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: باید برنامه‌های تحولی صدا و سیما در جهت ساخت ایمان، عمل صالح، تواصی به حق و صبر ملت ایران قرار گیرد.
عضو خبرگان رهبری بیان کرد: تفاهم‌نامه‌های مناسب میان صدا و سیما و حوزه‌های علمیه و مجلس خبرگان منعقد شده؛ اما برای اجرایی شدن این تفاهم‌نامه‌ها، نیاز به تعامل قوی‌تر صدا و سیما و حوزه‌های علمیه است.
وی با اشاره به انتظارات علما و حوزه‌های علمیه از صدا و سیما، تصریح کرد: باید صدا و سیما در تعمیق معرفت دینی، تقویت ارزش‌های اسلامی و مقابله با ضد هنجارهای فرهنگی و تلاش برای جهاد تبیینی در مقابله با هجمه‌های دشمنان برنامه‌ریزی کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین کعبی با اشاره به اینکه باید صدا و سیما در زمینه طراحی و برنامه‌سازی از ظرفیت‌های روحانیان آشنا با رسانه بهره ببرد، گفت: توجه به مشورت، نصایح و رهنمودهای دلسوزانه مراجع تقلید و بزرگان دین، می‌تواند صدا و سیما را در تراز صدا و سیمای مطلوب و دانشگاه ارزش‌مدار قرار دهد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه