هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

رواج و نهادینه‌سازی فضیلت‌های اخلاقی از اهداف برنامه‌های صدا وسیما باشد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی

رواج و نهادینه‌سازی فضیلت‌های اخلاقی از اهداف برنامه‌های صدا وسیما باشد

حجت‌الاسلام و‌المسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه صدا و سیما باید با طرد ارزش‌های پوسیده و طرح ارزش‌های متعالی اسلامی برای رهانیدن انسان از بند شیطانی همت گمارد، گفت: رسانه‌ها می‌توانند در نهضت تولید علم و فکر در زمینه‌های مختلف نقش ایفا کند و خط تولید فکر و نظریه را دنبال کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، ۱۱دی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه صدا و سیما باید با طرد ارزش‌های پوسیده و طرح ارزش‌های متعالی اسلامی برای رهانیدن انسان از بند شیطانی همت گمارند، گفت: به فرموده امام(قد) باید این مجموعه به دانشگاه بزرگ تبدیل شود.
وی با تأکید بر عملکرد صدا و سیما در نهادینه کردن و رواج فضیلت‌های اخلاقی، گفت: این موضوع یکی از اهداف صدا وسیما در همه برنامه‌ها باشد.
امام جمعه تبریز متذکر شد: رسانه‌ها می‌توانند در نهضت تولید علم و فکر در زمینه‌های مختلف نقش ایفا کنند و خط تولید فکر و نظریه را دنبال نمایند؛ یکی از مهم‌ترین وظایفی که نباید از آن غفلت شود، حذف کامل مسائلی مثل خشونت یا تغییر ساعت چنین برنامه‌هایی برای عدم تماشای کودکان است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه