printlogo


printlogo


نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی
رواج و نهادینه‌سازی فضیلت‌های اخلاقی از اهداف برنامه‌های صدا وسیما باشد
حجت‌الاسلام و‌المسلمین آل‌هاشم با بیان اینکه صدا و سیما باید با طرد ارزش‌های پوسیده و طرح ارزش‌های متعالی اسلامی برای رهانیدن انسان از بند شیطانی همت گمارد، گفت: رسانه‌ها می‌توانند در نهضت تولید علم و فکر در زمینه‌های مختلف نقش ایفا کند و خط تولید فکر و نظریه را دنبال کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، ۱۱دی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه صدا و سیما باید با طرد ارزش‌های پوسیده و طرح ارزش‌های متعالی اسلامی برای رهانیدن انسان از بند شیطانی همت گمارند، گفت: به فرموده امام(قد) باید این مجموعه به دانشگاه بزرگ تبدیل شود.
وی با تأکید بر عملکرد صدا و سیما در نهادینه کردن و رواج فضیلت‌های اخلاقی، گفت: این موضوع یکی از اهداف صدا وسیما در همه برنامه‌ها باشد.
امام جمعه تبریز متذکر شد: رسانه‌ها می‌توانند در نهضت تولید علم و فکر در زمینه‌های مختلف نقش ایفا کنند و خط تولید فکر و نظریه را دنبال نمایند؛ یکی از مهم‌ترین وظایفی که نباید از آن غفلت شود، حذف کامل مسائلی مثل خشونت یا تغییر ساعت چنین برنامه‌هایی برای عدم تماشای کودکان است.