هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

فتنه‌گران قله انقلاب را نشانه گرفته‌اند

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد

فتنه‌گران قله انقلاب را نشانه گرفته‌اند

عضو هیئت‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه‌گران می‌خواهند محور وحدت را با هرج و مرج بشکنند؛ لذا قله انقلاب را نشانه گرفته‌اند و می‌دانند، تنها کسی که می‌تواند کشور را جمع و جور کند، ولی‌فقیه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، آیت‌الله سیداحمد خاتمی، ۹دی در مراسم بزرگداشت نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در مصلای شهر قاین گفت: فتنه‌گران بعد از جریانات، کودتاها و توطئه‌های سال‌های اول پیروزی انقلاب، از جمله در فتنه ۷۸ جنایت‌های بسیاری کردند و استکبار از اینها حمایت کرد که با حضور مردم در ۲۳ تیر طومار ننگین‌شان درهم پیچیده شد.
وی گفت: سال ۸۸ نیز، کشور را به آشوب کشیدند و فتنه جاه‌طلبان در این سال نیز ناکام ماند؛ لذا با حرکاتی که داشتند، خون مردم به جوش آمد و لشکریان به عشق رهبر به میدان آمدند.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه فتنه‌گران در این هشت‌ماه به آبروی بین‌المللی نظام ضربه زدند، افزود: ۲ جبهه در فتنه ۸۸ شکل گرفت؛ یک جبهه فتنه‌گران و جبهه دیگر مردم بودند که در مقابل جبهه اول قرار گرفتند و آنها را ناکام کردند.
آیت‌الله خاتمی بیان کرد: آدم‌های فتنه ۸۸ همان آدم‌های سال ۷۸ بودند و همه دغدغه آنها این بود که ولایت فقیه نباشد.
وی گفت: فتنه باند مهدی‌هاشمی، فتنه بنزینی سال ۹۸ و فتنه یا اغتشاشات اخیر، از دیگر اقدامات ناکام این افراد بوده و ولایت‌ستیزی ستون فقرات فتنه‌گران است که وجه مشترک همه فتنه‌ها در ایران است.
عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: فتنه‌گران می‌خواهند محور وحدت را با هرج و مرج بشکنند؛ لذا قله انقلاب را نشانه گرفته‌اند و می‌دانند، تنها کسی که می‌تواند کشور را جمع و جور کند، ولی‌فقیه است.
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به اغتشاشات اخیر و ناکام ماندن دشمن در این توطئه،  اضافه کرد: رمز نتوانستن آنها بصیرت شما مردم است و اینها ناکام ماندند و ناکام هم می‌مانند.
وی گفت: شبهه‌افکنی در اغتشاشات، از اهداف فتنه‌گران است که اسمش را اعتراضات می‌گذارند و به‌بهانه‌های مختلف و با دروغ‌افکنی اغتشاش به‌پا می‌کنند.
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: شیاطین، ایران و ایرانی را نشناخته‌اند که اگر نام وطن به میان بیاید، برای دفاع از وطن سر از پا نمی‌شناسد و تا وقتی یک ایرانی در ایران باشد، تجزیه‌طلبان امید تجزیه ایران را به گور خواهند بود.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه پیچ فضای مجازی دست آمریکاست، گفت: بسیاری از افراد فریب‌خورده در اغتشاشات، تحت تأثیر فضای مجازی بودند و بدانید که فضای مجازی اتاق فکر اغتشاشات از جانب آمریکاست.
وی اظهار کرد: دهه هفتادی‌ها، هشتادی‌ها و نودی‌ها! به هوش و مواظب باشید که دشمنان در فضای مجازی جوانی و آینده شما را نشانه گرفته‌اند.
وی مردم را سرمایه انقلاب و ولایت را چراغ راه خواند و گفت: در صحنه حمایت از انقلاب بمانید و بصیرت داشته باشید و بدانید هرجا دشمن ایستاده، آنجا مقر انحراف است و آمریکا از هر کسی تعریف کرد، به آن مشکوک باشید.
آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه اسلام عزیز در دوردست‌ترین نقاط جهان طنین‌انداز خواهد شد، افزود: حوزه‌های علمیه، سرمایه عمران هر شهری هستند و نگاه مسئولان به حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها، باید نگاه به یک سرمایه عظیم باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه