هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

سایت جدید معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه رونمایی شد

سایت جدید معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه رونمایی شد

طی مراسمی، آیین رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی  جدید معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، بهنام پازوکی، کارشناس مسئول محصولات تهذیبی معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه در آیین رونمایی از این پایگاه که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عالم‌زاده نوری برگزار شد، گفت: این پایگاه اطلاع‌رسانی شامل بخش‌های مختلفی همچون اخبار ادارات معاونت، شعب استانی، معرفی محصولات، معرفی طرح‌ها و برنامه‌ها، مقالات تهذیبی، ارتباط آنلاین با معاونت و … می‌‌باشد.
وی خاطرنشان کرد: معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه همچنین پایگاه «ندای تهذیب»(بانک جامع دروس اخلاق) و سایت «حجره‌نما»(مجموعه محصولات و آثار تهذیبی و تربیتی مدارس علمیه سراسر کشور) را نیز پیش از این، به‌صورت آزمایشی راه‌اندازی کرده است.
پازوکی تأکید کرد: علاقه‌مندان می‌‌توانند از طریق آدرس www.tahzib.ismc.ir از محتوای درون سایت بهره‌مند گشته و از اخبار روز معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه مطلع شوند.
کارشناس مسئول محصولات تهذیبی معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه،‌ با اشاره به ضرورت راه‌اندازی سامانه جامع تهذیب و تربیت حوزه، ابراز کرد: یک خلأ بزرگ در معاونت تهذیب و تربیت وجود دارد که از حیث مدیریتی، عملیات این معاونت را بسیار کند و نابسامان کرده است و آن اینکه اطلاعات تهذیبی و عملکردهای تربیتی هیچ جا ثبت رسمی سیستمی نمی‌شود.
وی عنوان کرد: سامانه تهذیبی و تربیتی به‌نوعی رزومه تربیتی طلاب هم خواهد بود و بر هر یک از اطلاعات ثمراتی نیز مترتب می‌‌شود؛ یعنی می‌توان برای عملکرد تهذیبی، کارنامه و امتیاز هم داد.
پازوکی گفت: بحمدالله فاز اول این سامانه تصویب و قرارداد آغاز کدنویسی آن بسته شده است و امیدواریم، به‌زودی شاهد راه‌اندازی این سامانه باشیم.
گزارش: سیدامیر سجادی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه