هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

  فراخوان هفتمین جشنواره آموزشی تحصیلی «جایزه ملی ایثار»

  فراخوان هفتمین جشنواره آموزشی تحصیلی «جایزه ملی ایثار»

معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر، از برگزاری هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد.

حجت‌الاسلام مرتضی زارع معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر، ۲آذر در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه در بوشهر، از برگزاری هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی ویژه طلاب و روحانیون برگزار خواهد شد.
وی از آغاز فراخوان ثبت‌نام و اخذ مدارک و مستندات از واجدین شرایط خبر داد و افزود: آخرین مهلت ثبت‌نام تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱ می‌باشد و طلاب و روحانیون شاهد و ایثارگر، برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌‌سایت پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار به نشانی www.isaar.ir مراجعه و برای ارائه مدارک و مستندات موفقیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی دوران تحصیل خود، از طریق مدارس علمیه محل تحصیل خود اقدام کنند.
معاون امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر، از برگزاری این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری خبر داد و گفت: پس از اتمام مهلت فراخوان، کمیته‌های علمی در سطح استان‌ها تشکیل و بر اساس دستورالعمل و شاخص‌های مصوب در دستگاه‌های آموزشی طرح شاهد، نسبت به ارزیابی و معرفی منتخبان برای ارزیابی در مرحله کشوری اقدام خواهند کرد.
حجت‌الاسلام زارع، با اشاره به شرایط ثبت‌نام، تصریح کرد: طلاب و روحانیون شاهد و ایثارگر شامل: همسر و فرزند شهید، آزادگان، جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان، می‌توانند در این جشنواره آموزشی تحصیلی شرکت کنند.
وی افزود: داوطلبان می‌توانند برای دریافت فایل دستورالعمل شرایط و ضوابط برگزاری این جشنواره، به مدارس علمیه شهرستان‌ها مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۷۷۳۳۵۴۱۴۸۱ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه