هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

اغتشاشات یک جنگ پیچیده و ترکیبی علیه ملت ایران است

آیت‌الله کعبی

اغتشاشات یک جنگ پیچیده و ترکیبی علیه ملت ایران است


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: اغتشاشات از فازهای عملیاتی جنگ شیطانی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس خبیث، آلمان، فرانسه و سعودی علیه مردم و انقلاب ایران است که در حقیقت یک جنگ پیچیده و ترکیبی تمام‌عیار است.
به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله عباس کعبی 29آبان در دیدار با مسئولان مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم که در دفتر وی برگزار شد، با تأکید بر اینکه ایران اسلامی به‌برکت خون شهدا در عرصه‌های جهانی به دستاوردهای بسیاری رسیده است، اظهار کرد: اکنون ما در مسئله پهپادها به دستاوردهای قابل توجهی رسیده‌ایم و در گروه کشورهای نخست دنیا در این عرصه هستیم.
وی اضافه کرد: همین قدرت بازدارنده باعث شده که قدرت‌های شیطانی در جهان مثل آمریکا و رژیم صهیونیستی و دنباله‌های آن‌ها، از جنگ نظامی صرف کوتاه آمده و به فکر جنگ تمام‌عیار ترکیبی هستند.
عضو خبرگان رهبری در ادامه گفت: ما توانمندی بسیار بالایی داریم؛ ولی در کنار امنیت سخت‌افزاری، نیاز به امنیت نرم‌افزاری نیز داریم. امنیت نرم‌افزار هم در سایه ساخت جامعه بر مدار ایمان و عمل صالح محقق می‌شود.
وی ادامه داد: ساخت جامعه بر مدار ایمان و عمل صالح علاوه بر نظریه‌پردازی اجتهادی، به ترویج آموزه‌های دینی در میان دانش‌آموزان، دانشجویان و نسل جوان نیاز دارد و این آموزه‌ها، باید به زبان و ادبیات قابل فهم برای اقشار مختلف در سطح کشور ترویج شود.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز جوانان و نوجوانان ما، مورد تهاجم شبهات هستند و اندیشه‌ورزان درجه یک، نمی‌توانند با زبان تولید اندیشه، با جوانان و نوجوانان صحبت کنند و ما باید این اندیشه تولیدشده را هنرمندانه به نسل جوان منتقل کنیم و این، کار مهارت‌های نوین تبلیغی است.
وی گفت: یکی از عرصه‌هایی که اساتید بسیجی می‌توانند در آن موفق باشند، برگزاری دوره‌های مهارت‌های نوین تبلیغی و مخاطب پیدا کردن در میان نوجوانان و جوانان است که این موضوع اهمیت بسیاری دارد.
 آیت‌الله  کعبی ادامه داد: اغتشاشاتی که امروز در جامعه ما وجود دارد، از فازهای عملیاتی جنگ شیطانی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس خبیث، آلمان، فرانسه و سعودی علیه انقلاب اسلامی است که در حقیقت یک جنگ پیچیده و ترکیبی تمام‌عیار است.

ارسال دیدگاه