هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

تسلیت شهادت طلبه بسیجی، آرمان علی‌وردی

تسلیت شهادت طلبه بسیجی، آرمان علی‌وردی

مدیر حوزه‌های علمیه و سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در پیام‌هایی، شهادت طلبه بسیجی آرمان علی‌وردی را که توسط اغتشاشگران به شهادت رسید، تسلیت گفتند. به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام‌های تسلیت به این شرح است:

 
  آیتالله اعرافی مدیر حوزههای علمیه
إنا لله و‌إنا الیه راجعون
در نهایت تأسف و تأثر، خبر آسمانی شدن طلبه بسیجی آقای آرمان علی‌وردی(طاب ثراه) در راه دفاع از ارزش‌های مکتبی را دریافت نمودم.
اینجانب شهادت این رادمرد بااخلاص را به خانواده، دوستان و آشنایان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، رفعت مقام و حشر با اولیای الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر فراوان و پایدار خواهانم.
 
  سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور
إنا لله وإنا إلیه راجعون
]إن الله اشتری من‌المؤمنین أنفسهم وأموالهم بأن لهم‌ الجنة[ (توبه/۱۱)
طلبه بسیجی «‎آرمان علی‌وردی» که بعد از اسارت و شکنجه توسط اغتشاشگران در شهرک اکباتان تهران به کما رفته بود، امروز به فیض شهادت نائل آمد.
طلبه بسیجی شهید آرمان علی‌وردی، ۲۱ ساله، مربی کانون تربیتی حوزه و همچنین عضو بسیجیان یگان امام رضا(ع) سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ بود.
سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور، ضمن محکومیت مجدد اعمال داعش‌گونه اغتشاشگران، این ضایعه اسفناک را به محضر حضرت ولی‌عصر‌(ارواحنافداه)، نایب بر حقش امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه و خانواده معظم این شهید بزرگوار تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد که طلاب و روحانیون بسیجی همان‌گونه که در تمامی عرصه‌های کشور حضور داشته و حماسه آفریدند، تا آخرین قطره خون خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و نخواهند گذاشت، از سوی استکبار جهانی و ایادی دست‌نشانده داخلی و خارجی آنان، خدشه‌ای به این نظام اسلامی و کشور عزیزمان وارد شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه