هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

اغتشاشات اخیر برای مخدوش جلوه دادن برکات کنگره عظیم بین‌المللی اربعین حسینی‌(ع) بود

مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم

اغتشاشات اخیر برای مخدوش جلوه دادن برکات کنگره عظیم بین‌المللی اربعین حسینی‌(ع) بود

این سؤال مطرح است که چرا در این مقطع، دشمنان خبیث و پلید جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از برخی عوامل خودفروخته و پیاده‌نظام داخلی، دست به چنین حماقتی زده است؟!
در بیانیه مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در محکومیت اغتشاشات اخیر آمده است:
بدون شک این حرکت خفاش‌گونه معاندان انقلاب و نظام اسلامی، همچون دیگر طرح‌ها و توطئه‌های آنان محکوم و منجر به شکست مفتضحانه خواهد شد؛ لکن این سؤال مطرح است که چرا در این مقطع، دشمنان خبیث و پلید جمهوری اسلامی با بهره‌گیری از برخی عوامل خودفروخته و پیاده‌نظام داخلی، دست به چنین حماقتی زده است؟!
به‌یقین این حرکت، اولاً برای مخدوش جلوه دادن آثار و برکات کنگره عظیم بین‌المللی اربعین حسینی‌(ع) که می‌رود، طومار دشمن در منطقه و جهان را برچیند و ثانیاً نشانه رفتن عزت و اقتدار نظام اسلامی که با انتخاب دولتی جهادی و انقلابی که زمینه‌ساز قطع ید استکبار در عرصه ملی_ منطقه‌ای است، خواهد بود.
اما به‌اذن‌الله دوران حاکمیت قلدرمآبانه استکبار با هوشیاری و بصیرت مثال‌زدنی مردم همیشه در صحنه، رو به افول و اضمحلال و عوامل فریب‌خورده داخلی آنان، رسوای عام و خاص در تاریخ این مرز و بوم شده و عبرتی درس‌آموز برای ملت‌ها خواهد شد.
در پایان بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم، ضمن تشکر از نیروهای نظامی و انتظامی که با صبر و شکیبایی و متانت، درصدد خنثی نمودن توطئه دشمنان ایفای نقش می‌نمایند، از مسئولان محترم قوه قضائیه، مصرانه درخواست داریم، با عوامل توهین‌کننده به مقدسات و برهم‌زنندگان امنیت و آرامش عمومی جامعه، برخورد قاطع نموده و آنان را به سزای جنایت خودشان برسانند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه