هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

برخی شخصیت‌ها تحرکات دشمن را می‌بینند؛ اما علیه نظام بیانیه می‌دهند!

آیت‌الله محمود رجبی

برخی شخصیت‌ها تحرکات دشمن را می‌بینند؛ اما علیه نظام بیانیه می‌دهند!

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، مدافعان حوادث اخیر و اغتشاشات درون کشور را رژیم صهیونیستی و منافقین دانست و از مواضع برخی چهره‌های داخلی انتقاد و گلایه کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمود رجبی، ۵‌مهر در سخنرانی که به‌مناسبت شهادت حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در مسجد امام رضا(ع) قم برگزار شد، با بیان اینکه باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم، تصریح کرد: متأسفانه خانمی از دنیا رفته است و هنوز چند ساعت از فوت او نگذشته و بدون اینکه دلیل فوت او معلوم شود، عده‌ای بدون تحقیق به تمام نظام تهمت می‌زنند. چرا بدون تحقیق و فکر سخن می‌گویید؟!
عضو شورای‌عالی حوزه‌های علمیه، با انتقاد از فضای شبهه‌افکن فضای مجازی، خاطرنشان کرد: مدافعان آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر در کشور رژیم صهیونیستی و منافقین خارجی و داخلی بودند و از طریق فضای مجازی، نوع آشوب را آموزش می‌دادند. تعجب از کسانی است که این تحرکات را می‌دیدند و باز علیه نظام می‌تاختند.
رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(قد)، با تشریح اینکه دولت برای حل مشکلات باید تلاش کند، اذعان کرد: بر اثر تدبیرهای غلط و عملکرد نافرجام سال‌های قبل و دشمنی‌های همیشگی دشمنان نظام، مشکلاتی روی هم جمع شده است و نمی‌توان یک شبه معجزه کرد و نواقص را برطرف نمود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه