هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

دستگاه قضا باید با لیدرهای اغتشاشات و بیانیه‌دهندگان برخورد کند

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری در تجمع علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم

دستگاه قضا باید با لیدرهای اغتشاشات و بیانیه‌دهندگان برخورد کند

امروز بیگانگان به هر بهانه‌ای تمرکز می‌کنند و برخی آتش‌بیار معرکه هستند؛ سلبریتی‌هایی که از کیسه این مردم و صدا و سیما برجسته شدند، امروز به اغتشاشات دامن زدند و علاوه بر آن، در کنار بسیج رسانه نظام سلطه، نغمه‌هایی هم از برخی حلقوم‌ها بلند می‌شود و به‌بهانه پیام تسلیت درگذشت این بانوی ایرانی، نهادهای امنیتی را تضعیف می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تجمع علما، اساتید، فضلا و طلاب حوزه علمیه قم، پیرامون هتک حرمت به مقدسات و ارزش‌های اسلامی از سوی عده‌ای اغتشاشگر و ضد انقلاب که با حضور آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، معاونان و مسئولان حوزه در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد، اظهار کرد: این فتنه اخیر رنگ و صبغه‌ای متفاوت از آشوب‌های گذشته داشت؛ اما از ابتدای انقلاب بن‌مایه و ریشه این حوادث که برگرفته از اهداف خبیث دشمنان اسلام است، یک چیز و آن، مقابله با ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری بیان کرد: دشمنان انقلاب هر روز به‌شکلی خودنمایی می‌کنند و در حادثه اخیر، فوت یک دختر خانم را بهانه ایجاد یک آشوب و برهم زدن نظم و امنیت مردم کردند.
وی اضافه کرد: دشمن با تسلط بر رسانه و فضای مجازی و با القائات باطل، ساده‌لوحان را تحت تأثیر قرار داد و اگرچه بخشی از مردم بعد از خوابیدن فتنه‌ها و روشن شدن صحنه درگیری، مجدداً به صف مردم برمی‌گردند و بار دیگر با اظهار ندامت، مشت محکمی بر دهان دشمن می‌کوبند؛ اما گاهی خساراتی به ما تحمیل می‌شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مردم به دشمنی دشمنان دقت نکنند و دست آهنین و پنجه فولادین پلید دشمن را از دستکش‌های سفید مخملی نبینند، از کید دشمن دچار خسارت و آسیب می‌شوند.
وی تأکید کرد: امروز بیگانگان بر هر بهانه‌ای تمرکز می‌کنند و برخی آتش‌بیار معرکه هستند؛ سلبریتی‌هایی که از کیسه این مردم و صدا و سیما برجسته شدند، امروز به اغتشاشات دامن زدند و علاوه بر آن، در کنار بسیج رسانه نظام سلطه، نغمه‌هایی هم، از برخی حلقوم‌ها بلند می‌شود و به‌بهانه پیام تسلیت درگذشت این بانوی ایرانی، نهادهای امنیتی را تضعیف می‌کنند.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت کشور تأکید کرد و افزود: دستگاه قضا باید با لیدرهای اغتشاشات و کسانی که بیانیه می‌دهند، برخورد جدی داشته باشد و دادگاه ویژه روحانیت باید در این زمینه ورود کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری ابراز کرد: مرگ خانم مهسا امینی بهانه است. امروز خدا و دین خدا را نشانه گرفته‌اند و قرآن کریم و مسجد را آتش می‌زنند. امروز وظیفه هر مسلمانی است که به میدان بیاید.
وی در ادامه اظهار کرد: ضمن تسلیت این اتفاق و ضمن اینکه خواستار رسیدگی هستیم، اگر مأموری خطا کرده، پای سازمان و دست‌های امنیتی نوشته نمی‌‌شود و در همه‌جا خطای فردی وجود دارد. ما هم در مجلس این موارد را پیگیری می‌کنیم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: مدرسه فیضیه در کنار حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور اساتید، فضلا و طلاب و روحانیون انقلابی یک بار دیگر آمدند تا با آرمان انقلاب، امام راحل و شهدا تجدید پیمان کنند و جسارت به حریم اسلام را به‌شدت محکوم می‌کنند.
یادآوری می‌شود، طلاب شرکت‌کننده در این تجمع، با سر دادن شعارهایی، ضمن نفی هرگونه اغتشاش و هرج‌ومرج در کشور به‌بهانه مطالبه‌گری، اقدامات هنجارشکنانه، هتک حرمت مقدسات، آتش زدن قرآن، مسجد، امامزاده، پرچم مقدس ایران اسلامی، هتک حرمت بانوان محجبه و آسیب به اموال عمومی توسط اغتشاشگران را محکوم کرده و حمایت خود را از نیروهای نظامی و امنیتی، جهت ایجاد نظم و امنیت در جامعه و برخورد با فتنه‌گران و آشوبگران اعلام نموده و از دستگاه قضایی نیز خواستند که قاطعانه، با کسانی که به نوامیس مردم، مقدسات و ارزش‌های اسلامی و انقلابی متعرض شده و ایجاد ناامنی می‌نمایند و همچنین کسانی که بر آتش این فتنه‌ها می‌دمند، در هر پست و مقامی که هستند، برخورد نماید و ریشه این نفاق را از جامعه برکند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه