هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

این ملت، ملت امام حسین‌(ع) و ملت حماسه ۹دی‌هاست

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

این ملت، ملت امام حسین‌(ع) و ملت حماسه ۹دی‌هاست

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در محکوم نمودن حرکات هنجارشکنانه اخیر و اهانت به قرآن و مقدسات اسلامی، بیانیه‌ای صادر کرد. در بیانیه این نهاد حوزوی آمده است:

بار دیگر دست پلید استکبار و صهیونیزم و بدخواهان نظام شکوهمند اسلامی، به‌صورت آشکارا در حوادث اخیر کشور نمایان گردیده و با حرکات هنجارشکنانه و اهانت معدودی از عناصر خودفروخته، به ساحت مقدس قرآن کریم، به آتش کشیدن مساجد و هتک حرمت نسبت به حجاب بانوان میهن اسلامی، در پی فتنه‌انگیزی جدیدی علیه انقلاب و مردم مظلوم و مقاوم ایران اسلامی هستند.
پیروان قرآن و یاران امام و انقلاب و دلبستگان به این مملکت! فارغ از مرزبندی‌های سیاسی، مذهبی، دینی و صنفی، پای قرآن در میان است. پای توطئه حساب‌شده ملحدانه دشمن در میان است. حواسمان هست که قرآن را آتش زدند و آن را آیات شیطانی خواندند!؟
امام راحل(رض) با حکم ارتداد سلمان رشدی ملعون، دنیا را تکان داد؛ زیرا حکم ساب‌النبی و ائمه(ع) ضروری فقه اسلام است، نه فقط فقه شیعه؛ معدودی از عوامل استکبار و اغتشاشگران فریب‌خورده در خانه قرآن و برخی مناطق ایران اسلامی و در برابر دیدگان ملت قرآن، قرآن؛ یعنی کتاب عزیزتر از جانمان را آتش زدند و به مقدس‌ترین انسان تاریخ بشریت؛ یعنی وجود نازنین پیامبر رحمت(ص) و اهل‌بیت پاک او(ع) دشنام دادند و اهانت کردند و حجاب از سر ناموس ملت در کشور جمهوری اسلامی؛ کشوری که قانون اساسی آن احکام قرآن است و کشوری که اسلامیت و جمهوریت آن بر اساس کتاب آسمانی پیامبر رحمت(ص) و رهنمود او و خاندان پاک او و کشوری که برای پاسداری از انقلاب و قانون اساسی و ارکانش، هزاران جان پاک شهید و فدا شده است.
غافل از اینکه این ملت، ملت امام حسین‌(ع)، ملت شهادت و ملت حماسه ۹دی‌ها و همان ملتی است که در اربعین حسینی و نیز تشییع سردار دل‌ها؛ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز، آن شکوه جاودانه تاریخ را خلق کرد.
ملت قهرمان، انقلابی، وفادار، شهیدپرور؛ ولایت‌مدار و بصیر ایران اسلامی، همچون گذشته با راهپیمایی در محکومیت این حرکات مذبوحانه روز پنجشنبه ۳۱ شهریور۱۴۰۱ سالروز دفاع مقدس؛ روز جمعه یکم مهر۱۴۰۱ و دیگر ایام تا فرونشاندن نفرت‌افکنی و اغتشاش از پای ننشسته و با حضور پرشور، مقتدرانه و دشمن‌شکن خود، بار دیگر بصیرت مثال‌زدنی و غرورآفرین خویش را به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی و میهن عزیزمان کشاند و راه شهیدان و مدافعان وطن و حرم اهل‌بیت‌(ع) را ادامه خواهد داد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه