هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

 شمارش معکوس پایان عمر رژیم صهیونیستی آغاز شده است

رئیس جنبش حماس

شمارش معکوس پایان عمر رژیم صهیونیستی آغاز شده است

رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج اعلام کرد: ما مرحله شمارش معکوس پایان عمر رژیم صهیونیستی را آغاز کرده و در مرحله آخر آزادسازی فلسطین قرار داریم.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، خالدمشعل، رئیس جنبش حماس در خارج، در جریان گفت‌وگو با شبکه الاقصی، خاطرنشان کرد: ما در خدمت قدس و مسجدالاقصی هستیم و از این شهر مقدس دفاع می‌کنیم و این مایه افتخار است.
وی در ادامه افزود: دشمن صهیونیستی به قتل شهدا اکتفا نمی‌کند؛ بلکه جنازه آنها را نیز در معرض حمله قرار می‌دهد. این رژیم به دنبال از بین بردن موجودیت فلسطینیان در قدس است و این، بیانگر علت نگرانی این رژیم نسبت به آینده خود است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج تأکید کرد: نبرد ما با دشمن صهیونیستی به پایان نرسیده و همچنان ادامه دارد و ما تحت هیچ شرایطی اجازه یهودی‌سازی مسجدالاقصی یا تقسیم زمانی و مکانی آن را نمی‌دهیم.
خالدمشعل همچنین عنوان کرد: دشمن درصدد ضربه زدن به ما در سالروز نکبت بود؛ اما خودش ضربه خورد و در مقابل جهانیان رسوا شد و تشییع پیکر شهید «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار و «ولیدالشریف»، جوان ۲۳ ساله فلسطینی، موجب رسوایی این رژیم در برابر جهانیان شد.
این مقام ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تصریح کرد: رژیم اشغالگر در پی یکسره کردن نبرد در قدس و مسجدالاقصی از طریق اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی این مسجد است و برخی مسئولان اروپایی، به‌اشتباه از آزادی عبادت در مسجدالاقصی دم می‌زنند؛ اما ما مجدداً تأکید می‌کنیم که مسجد‌‌الاقصی تنها، عبادتگاه مسلمانان است.
وی همچنین گفت: ملت فلسطین باید آگاه و هوشیار باشد. دشمن به دنبال سیطره بر مسجدالاقصی است؛ اما ما هرگز اجازه این کار را نمی‌دهیم.
خالدمشعل در پایان گفت: ما مرحله شمارش معکوس پایان عمر رژیم صهیونیستی را آغاز کرده و در مرحله آخر آزادسازی فلسطین قرار داریم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه