printlogo


printlogo


رئیس جنبش حماس
شمارش معکوس پایان عمر رژیم صهیونیستی آغاز شده است
رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در خارج اعلام کرد: ما مرحله شمارش معکوس پایان عمر رژیم صهیونیستی را آغاز کرده و در مرحله آخر آزادسازی فلسطین قرار داریم.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، خالدمشعل، رئیس جنبش حماس در خارج، در جریان گفت‌وگو با شبکه الاقصی، خاطرنشان کرد: ما در خدمت قدس و مسجدالاقصی هستیم و از این شهر مقدس دفاع می‌کنیم و این مایه افتخار است.
وی در ادامه افزود: دشمن صهیونیستی به قتل شهدا اکتفا نمی‌کند؛ بلکه جنازه آنها را نیز در معرض حمله قرار می‌دهد. این رژیم به دنبال از بین بردن موجودیت فلسطینیان در قدس است و این، بیانگر علت نگرانی این رژیم نسبت به آینده خود است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج تأکید کرد: نبرد ما با دشمن صهیونیستی به پایان نرسیده و همچنان ادامه دارد و ما تحت هیچ شرایطی اجازه یهودی‌سازی مسجدالاقصی یا تقسیم زمانی و مکانی آن را نمی‌دهیم.
خالدمشعل همچنین عنوان کرد: دشمن درصدد ضربه زدن به ما در سالروز نکبت بود؛ اما خودش ضربه خورد و در مقابل جهانیان رسوا شد و تشییع پیکر شهید «شیرین ابوعاقله»، خبرنگار و «ولیدالشریف»، جوان ۲۳ ساله فلسطینی، موجب رسوایی این رژیم در برابر جهانیان شد.
این مقام ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تصریح کرد: رژیم اشغالگر در پی یکسره کردن نبرد در قدس و مسجدالاقصی از طریق اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی این مسجد است و برخی مسئولان اروپایی، به‌اشتباه از آزادی عبادت در مسجدالاقصی دم می‌زنند؛ اما ما مجدداً تأکید می‌کنیم که مسجد‌‌الاقصی تنها، عبادتگاه مسلمانان است.
وی همچنین گفت: ملت فلسطین باید آگاه و هوشیار باشد. دشمن به دنبال سیطره بر مسجدالاقصی است؛ اما ما هرگز اجازه این کار را نمی‌دهیم.
خالدمشعل در پایان گفت: ما مرحله شمارش معکوس پایان عمر رژیم صهیونیستی را آغاز کرده و در مرحله آخر آزادسازی فلسطین قرار داریم.