هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

فراخوان سومین همایش فلسفه سیاسی انقلاب

فراخوان سومین همایش فلسفه سیاسی انقلاب

امام جمعه شاهین‌شهر از برگزاری سومین همایش فلسفه سیاسی انقلاب و بیانیه گام دوم با موضوع «فلسفه سیاسی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای» به مناسبت دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم‌هاشمی، 7‌بهمن در نشست خبری گفت: همایش استانی فلسفه سیاسی انقلاب و گام دوم به مدت سه سال است که در دهه مبارک فجر به میزبانی شهرستان شاهین‌شهر برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام ‌هاشمی با اشاره به برگزاری سومین همایش فلسفه سیاسی انقلاب و بیانیه گام دوم با موضوع «فلسفه سیاسی آیت‌الله خامنه‌ای»، عنوان کرد: امسال با تشخیص ستاد مقابله با کرونا شرایط برای حضور ۷۰۰ نفر از نخبگان دانشگاهی و حوزه‌های علمیه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی امکانات فراهم شد.
جزئیات همایش
مجتبی جعفری، دبیر علمی همایش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی هم در این نشست اظهار کرد: برای اختتامیه همایش ۱۰ محور در نظر گرفته شده که شامل موضوعات سنخ‌شناسی فلسفی سیاسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ظرفیت‌های فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی برای اداره زیست جهان مدرن، ضرورت‌ها و بایستگی خوانش فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی، نظریه نظام انقلابی در فلسفه سیاسی آیت‌الله خامنه‌ای، نظریه دولت و ملت در پارادایم امامت در فلسفه سیاسی آیت‌الله خامنه‌ای، کارآمدی دین در مدیریت جامعه مدرن از منظر فلسفه سیاسی آیت‌الله خامنه‌ای، انسان تراز انقلاب اسلامی از منظر فلسفه سیاسی آیت‌الله خامنه‌ای، تمایزات فلسفه سیاسی انقلاب اسلامی از فلسفه سیاسی لیبرالیسمی، چشم‌انداز آینده انقلاب اسلامی از منظر فلسفه سیاسی آیت‌الله خامنه‌ای، شاخصه‌های آزادی استقلال امنیت عدالت شهروندی معنویت از منظر فلسفه سیاسی آیت‌الله خامنه‌ای است.
جعفری اظهار کرد: مهلت ارسال مقالات حداکثر تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ است که علاقه‌مندان می‌توانند به آدرس ایمیل soroushadineh@iran.ir ارسال نمایند.
مهدی غراب دبیر اجرایی این همایش هم درباره زمان برگزاری آن، گفت: این همایش ۱۴ بهمن برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در همایش به صورت مجازی می‌توانند از طریق لینک b2n.ir اقدام نمایند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه