هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

مراسم‌های ملی و انقلابی موتور محرکه و انرژی‌بخش انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

مراسم‌های ملی و انقلابی موتور محرکه و انرژی‌بخش انقلاب است

امام جمعه یاسوج، با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله ۲۲‌بهمن گفت: مراسم‌های ملی و انقلابی، موتور محرکه و انرژی‌بخش انقلاب اسلامی هستند؛ لذا برنامه‌های دهه فجر به‌شکل باشکوهی برگزار و دشمنی‌هایی که با انقلاب‌شده هم مطرح شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، در اولین جلسه ستاد برنامه‌ریزی دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علمی و نظامی است، گفت: به‌برکت انقلاب اسلامی شاهد تحول عظیم در همه این عرصه‌ها هستیم.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه طی چهار دهه عمر انقلاب، مردم پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند و همواره نیز در میدان هستند، گفت: دشمن طی این سال‌ها بیکار نبوده و همواره تلاش کرده، شیرینی‌های انقلاب اسلامی را در کام مردم تلخ کند.
وی با اشاره به کودتا، جنگ، تحریم و سایر موانعی که دشمن ایجاد کرده است، گفت: دشمن با این نقشه‌ها سعی دارد، انقلاب اسلامی را به زانو درآورد و آن را ناکارآمد جلوه دهد و جنین القا کند که، انقلاب نمی‌تواند مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کند.
امام جمعه یاسوج، با بیان اینکه جنگ هشت ساله دفاع مقدس، یکی از برنامه‌های دشمن برای ضربه ‌زدن به انقلاب نوپای اسلامی بود، افزود: همه کشورهای غربی و ابرقدرت‌ها در این جنگ، رژیم صدام را حمایت کردند؛ اما با همه این موارد، انقلاب اسلامی با قدرت بیشتری به راه خود ادامه داد و در حال رشد و بالندگی است.
وی با تأکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل‌هایی که هرگز دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده‌اند، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و بازگو کردن این دستاوردهاست تا نسل‌های بعد از انقلاب و جنگ بدانند، کجا بودیم و چه میزان رشد کردیم‌.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه نیاز است، دوران خفت‌بار قاجار و پهلوی برای مردم بیان شود، گفت: رسانه‌های مخالف و معاند تلاش می‌کنند، از طاغوت چهره‌ای تطهیر‌شده‌ نشان دهند و جمهوری اسلامی را کشوری معرفی کنند که نتوانست، در مباحث علمی، سیاسی و اقتصادی خوب عمل کند؛ مبادا از این توطئه دشمن غافل شویم.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه دشمن از همان روزهای ابتدایی، تلاش می‌کرد انقلاب را از بین ببرد، گفت: به‌یاری خداوند، انقلاب اسلامی شکل گرفت و تا آمریکای لاتین هم پیش رفت و همچنان به این پیشروی خود ادامه می‌دهد. وی با تأکید بر اینکه نباید از نقشه‌ها، تحرکات و برنامه‌های دشمن غافل شویم، گفت: اگر غافل شویم، ضرر می‌کنیم. انقلاب اسلامی یک عظمت بزرگ است که نباید به فراموشی سپرده شود و به‌یاری خداوند در سراسر جهان گسترش خواهد یافت.
وی با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله ۲۲‌بهمن، گفت: مراسم‌های ملی و انقلابی موتور محرکه و انرژی‌بخش انقلاب اسلامی هستند؛ لذا برنامه‌های دهه فجر به‌شکل باشکوهی برگزار و دشمنی‌هایی که با انقلاب شده هم، مطرح شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه