هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

«سردار دلها»

معرفی کتاب - شماره 696

«سردار دلها»

ترجمه کتاب «سردار دلها» به زبان اسپانیولی

حجت الاسلام والمسلمین محسن ربانی؛ مدیر مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق، در باره اهداف تدوین و ترجمه کتاب «سردار دلها» به‌زبان اسپانیایی، توسط این مؤسسه، گفت: جهت برگزارشدن هرچه با شکوه‌تر دومین سالگرد شهادت سردار دلها، ضرورت شناساندن و اطلاع‌رسانی صحیح و به‌دور از تحریف این شخصیت بزرگ مدافع انسانیت به بیش از ششصد میلیون اسپانیایی‌زبان، تروریست معرفی شدن ایشان؛ یعنی جوان‌مردی که نجات‌بخش منطقه خاورمیانه، لبنان، فلسطین، عراق وسوریه از دست تروریست‌های داعش سنگدل و خون‌ریز بود، از سوی آمریکایی‌ها و... این کار به انجام رسید.
وی در مورد عناوینی که در این کتاب مورد بحث واقع شده، خاطرنشان کرد:
این کتاب دارای چند فصل است؛ فصلی از آن به پیام‌های شخصیت‌های ایرانی و غیرایرانی اختصاص یافته است. در فصل دیگر، مجموعه‌ای از مقالات و دل‌نوشته‌های برخی از اندیشمندان داخلی و خارجی ارائه و در فصل دیگر، خلاصه‌ای از بیوگرافی سردار دلها و وصیت‌نامه گرانمایه شهید به تصویر کشیده شده است. همچنین در این کتاب، در ضمنِ مقاله‌ای، از شهید ابومهدی المهندس تجلیل و بیوگرافی این شهید عزیز و مبارزه قهرمانانه او در جبهه مقاومت اسلامی آورده شده است و در بخشی نیز، خاطراتی از فرزندان شهید و همرزمانش، به خوانندگان گرامی تقدیم و در پایان مجموعه‌ای از تصاویر مربوط به سردار دلها عرضه شده است.
مدیر مؤسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق افزود: برخی از عناوین مقالات کتاب عبارتند از:
شهید، ستاره‌ای در آسمان؛
سردار سلیمانی، نماد پیروزی آسمانی؛
سردار سلیمانی، معمار مقاومت اسلامی؛
مقاومت اسلامی، قوی‌تر از هر زمان؛
اهمیت مقاومت در اسلام.
گفتنی است، این کتاب با عنایات الهی و با کمک خیران سفیران نور، به چاپ رسیده است و فایل دیجیتال آن نیز، در سایت www.islamoriente.com   در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه