هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

نماینده ولی‌فقیه در همدان مأیوس کردن مردم کلیدواژه اصلی نقشه دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در همدان مأیوس کردن مردم کلیدواژه اصلی نقشه دشمن است

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن برای مأیوس کردن مردم است، گفت: کلیدواژه اصلی نقشه‌های دشمن و تمرکز جدی آنها، در ایجاد یأس از جمهوری اسلامی و آینده، در بین مردم است و لذا این شرایط فرصت مناسبی است تا با مطالعه و ارزیابی صحیح، نسبت به امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی، با تأکید بر اینکه فضای جامعه درگیر جنگ روایت‌هاست، اظهار کرد: در این شرایط نقش و وظیفه افراد تأثیرگذار در جامعه بیشتر باید مورد توجه باشد.
وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم توجه به جهاد تبیین، یادآور شد: این مسئله بسیار اساسی است که واقعیت‌ها به‌صورت صادقانه و البته با اثرگذاری، برای مردم تبیین شود.
امام جمعه همدان، با بیان اینکه جامعه نیازمند به امیدآفرینی نسبت به آینده است، گفت: برگزاری جلساتی همانند ایام‌الله دهه فجر و مناسبت‌های دیگر، در جای خود بسیار خوب است؛ اما لازم است تا با تحلیلی واقع‌بینانه، میزان اثرگذاری در نحوه برگزاری مراسمات و نسبت به مخاطبان را مورد سنجش قرار دهیم.
وی افزود: در تمامی برنامه‌هایی که امسال قرار است برگزار شود، می‌توان این سؤال را پرسید که چه‌مقدار مخاطب به‌وسیله آن نسبت به آینده انقلاب و کشور امید پیدا می‌کند؟
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، با اشاره به اینکه تمام تلاش دشمن برای مأیوس کردن مردم است، مطرح کرد: کلیدواژه اصلی نقشه‌های دشمن و تمرکز جدی آنها، در ایجاد یأس در بین مردم از جمهوری اسلامی و آینده است و لذا این شرایط فرصت مناسبی است تا با مطالعه و ارزیابی صحیح، نسبت به امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه متأسفانه زمان بسیاری از جلسات، به بیان گزارش سپری می‌شود، خاطرنشان کرد: باید کمیته‌ای موظف به تحلیل گزارشات باشد و با تجزیه و تحلیل محتوایی برنامه‌ها، اگر نقصی وجود داشته باشد، برای رفع آن تلاش کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همدان، با تأکید بر اینکه برنامه‌های ارائه‌شده در این جلسات نیز، باید مورد تحلیل و ارزیابی قرار گیرد، اظهار کرد: اگر به دنبال اثرگذاری در جامعه هستیم، باید به آسیب‌شناسی و ارزیابی برنامه‌ها بپردازیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه