هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

ضرورت نقش‌آفرینی جامعة‌الزهرا(س) در بررسی قوانین مربوط به زنان و خانواده

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور تأکید کرد

ضرورت نقش‌آفرینی جامعة‌الزهرا(س) در بررسی قوانین مربوط به زنان و خانواده

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، با تأکید بر استفاده از ظرفیت شورای فقهی مسائل بانوان در راستای بررسی قوانین مربوط به زنان و خانواده، گفت: جامعة‌الزهرا(س) می‌تواند، در این حوزه‌ها ورود کند و در حل مسائل جامعه زنان پیش‌قدم باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور، ۹‌دی با حضور در جامعة‌الزهرا(س) با مدیر، معاونان و برخی از مسئولان این مؤسسه علمی آموزشی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
در این دیدار خانم برقعی مدیر جامعة‌الزهرا(س) با ارائه گزارشی از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تبلیغی این مرکز بزرگ حوزوی، ظرفیت‌های مختلف موجود را در راستای خدمت به مکتب تشیع و نظام اسلامی توصیف کرد و از آمادگی جامعة‌الزهرا(س)، برای هرگونه همکاری با دولت و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خبر داد.
در ادامه خانم خزعلی نیز با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید قدوسی و ایام تحصیل در مکتب توحید، گفت: امروز در حوزه عملکردی واقعاً نیازمندیم و علاوه بر استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی جامعة‌الزهرا(س)، از ظرفیت‌های عملکردی آن هم بهره خواهیم برد.
وی غنی‌سازی ظرفیت شورای فقهی مسائل بانوان در راستای بررسی قوانین مربوط به زنان و خانواده را، از نیازهای دیگر عنوان کرد و گفت: جامعة‌الزهرا(س) می‌تواند، در این حوزه‌ها ورود کند و در حل مسائل جامعه زنان به کمک شورا آمده و پیش‌قدم باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه