هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

ارسال کمک‌های گروه جهادی «مدرسه علمیه جده بزرگ» به مناطق محروم

ارسال کمک‌های گروه جهادی «مدرسه علمیه جده بزرگ» به مناطق محروم

گروه طلاب بسیجی جهادی شهید مدافع حرم، ابوالفضل شیروانیان مدرسه علمیه جده بزرگ اصفهان، اقدام به ارسال کمک‌های مردمی معیشتی و وسایل گرمایشی به مناطق محروم جنوب کشور کرد.

حسن عسکری‌پور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری حوزه در اصفهان، در توضیح ویژگی‌های این گروه جهادی، افزود: گروه جهادی شهید شیروانیان اصفهان، مستقل بوده و به هیچ نهاد دولتی وابستگی ندارد و توسط جمعی از طلاب بسیجی مدرسه علمیه جده بزرگ اصفهان اداره می‌شود؛ اما در صورت امکان از تعامل و همکاری سایر افراد، نهادهای مردمی و عمومی، در جهت پیشبرد فرهنگ جهادی استفاده می‌کند.
مسئول گروه طلاب بسیجی جهادی شهید ابوالفضل شیروانیان خاطرنشان کرد: گروه جهادی شهید شیروانیان در آخرین اقدام خود با همت خیران نیک‌اندیش، موفق به ارسال یک کامیون کمک‌های مردمی متشکل از ۲۳۵بسته معیشتی؛ شامل هر بسته یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، روغن، چای، قند، رب، ماکارانی، سویا، کنسرو ماهی و ۲۳۵ بسته فرهنگی شامل وصیت‌نامه شهدا، تمثال مبارک شهدا و جزوات آموزنده کرده است.
عسکری‌پور در پایان متذکر شد: با توجه به شروع فصل زمستان و نیاز مبرم برخی از خانواده‌های مناطق محروم کشور به وسایل گرمایشی، در این دوره ۱۴ عدد بخاری گازی و ۱۵ عدد بخاری برقی نیز، به مناطق محروم جنوب کرمان و روستا‌های هم‌مرز با سیستان و بلوچستان (شهرهای فهرج بم، رودبار جنوب و قلعه‌گنج) ارسال گردید.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه