هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

زمان برگزاری آزمون‌های جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت اعلام شد

زمان برگزاری آزمون‌های جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت اعلام شد

دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، از برگزاری آزمون‌های این جشنواره از 15 تا 26 آذرماه سال جاری در رشته‌های مختلف (شفاهی، کتبی و هنری) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی ادامه داد: زمان برگزاری آزمون‌های شفاهی در هر استان، بنا بر صلاحدید ستاد استانی جشنواره و در بازه زمانی تعیین‌شده خواهد بود و استان‌ها مؤظفند، این دوره از مسابقات را بسته به تعداد شرکت‌کنندگان و حجم عملیات مدیریت و برگزار کنند. وی افزود: داوری این مسابقات در بخش شفاهی به‌صورت استانی بوده که با توجه به فروکش کردن ویروس کرونا در مراکز استان‌ها برای متسابقین به‌صورت حضوری (با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی) و در شهرستان‌ها و روستاها از طریق ارتباط مجازی پیش‌بینی شده است.
دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) اظهار کرد: آزمون‌های کتبی جشنواره مربوط به رشته‌های صحیفه سجادیه، نهج‌البلاغه و تفسیر در دو جمعه متوالی، 19 و 26 آذرماه به‌صورت مجازی و از طریق لینک ارسالی به شرکت‌کنندگان در این رشته‌ها برگزار خواهد شد. طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده و با توجه به شناور بودن زمان برگزاری مسابقات در مرحله استانی، هماهنگی و اطلاع‌رسانی لازم برای اعلام زمان و محل برگزاری آزمون‌ها، با تماس تلفنی و ارسال پیامک به تمامی شرکت‌کنندگان صورت می‌گیرد.
دبیر چهارمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع)، از شرکت بالغ از 15هزار نفر در رشته‌های مسابقه‌ای این جشنواره خبر داد و افزود استان‌های قم، خراسان رضوی، اصفهان و گلستان بیشترین تعداد متسابقین را به خود اختصاص داده‌اند. وی افزود: رتبه‌های برتر مرحله استانی این جشنواره، به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه