هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

  فراخوان عضویت در انجمن مبلغان جامعةالزهرا(س)

فراخوان عضویت در انجمن مبلغان جامعةالزهرا(س)

مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعة‌الزهرا(س) با بیان اینکه ۸ کمیته در انجمن مبلغان جامعة‌الزهرا(س) فعالیت می‌کنند، گفت: این انجمن در کمیته‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، امور مساجد، مبلغان زبان‌دان، اساتید، فرق و ادیان، صدای قلب روشن و کمیته مبلغان روستایی عضو فعال می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم معصومه بهرامی، با اشاره به اینکه انجمن مبلغان جامعة‌الزهرا(س) از سال گذشته در اداره‌کل تبلیغ و ارتباطات معاونت فرهنگی تبلیغی راه‌اندازی شد، اظهار داشت: در این انجمن، ۸ کمیته تخصصی در عرصه‌های مختلف تشکیل شده است.
مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعة‌الزهرا (س) افزود: انجمن مبلغان این مرکز هم‌اکنون در کمیته‌های دانش‌آموزی، دانشجویی، امور مساجد، مبلغان زبان‌دان، اساتید، فرق و ادیان، صدای قلب روشن (ویژه افراد دارای آسیب شنوایی) و کمیته مبلغان روستایی عضو فعال می‌پذیرد.
بهرامی با بیان اینکه تاکنون بیش‌از ۲۰۰ مبلغ در این کمیته‌ها عضو شده‌اند، تصریح کرد: این کمیته‌ها جهت فراهم آوردن زمینه‌ای مناسب برای فعالیت‌های جمعی تبلیغی و بهره‌گیری از توانمندی و خلاقیت تبلیغی مبلغان تشکیل شده‌اند.
مدیر‌کل تبلیغ و ارتباطات جامعة‌الزهرا(س) اضافه کرد: هر یک از کمیته‌ها برای عضویت، شرایط تخصصی دارند که پس از ثبت‌نام بررسی و اعلام می‌شود.
بهرامی یادآور شد: مبلغان جهت ثبت‌نام و عضویت در کمیته‌ها، به سامانه شمیم به‌نشانی      shamim.jz.ac.ir قسمت پویش‌ها و تشکل‌ها مراجعه کنند.
 
 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه