هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

  مرحله کشوری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف ۲۹ آذر برگزار می‌شود

مرحله کشوری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف ۲۹ آذر برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، گفت: زمان برگزاری مرحله کشوری چهل‌و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه، از ۲۹‌آذر تا ۳‌دی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حمید بخشی، ۹‌آذر در جمع خبرنگاران، با اشاره به مشخص شدن زمان برگزاری مرحله کشوری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه، اظهار کرد: از استان اصفهان ۳۱ نفر در این دوره مسابقات حضور خواهند یافت.
وی با بیان اینکه زمان برگزاری این مسابقات از ۲۹ آذر تا ۳‌دی به‌صورت حضوری به‌میزبانی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برگزار می‌شود، ابراز کرد: شرکت‌کنندگان همه رشته‌های این مسابقات، به‌جز تفسیر باید در زمان برگزاری مسابقات در پایتخت حضور یابند.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: شرکت‌کنندگان بخش تفسیر این مسابقات که از استان اصفهان ۱۸ نفر هستند، برای مشارکت در این مسابقات باید در ادارات کل استان‌ها حضور یابند.
بخشی با بیان اینکه مسابقات تفسیر نیز، در تاریخ ۲۱‌آذر سال ۱۴۰۰ رأس ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات اداره‌کل استان اصفهان برگزار می‌شود، افزود: این آزمون دارای ۴۰ سؤال تستی و چهار سؤال تشریحی است که به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه