هفته‌نامه سیاسی، علمی و فرهنگی حوزه‌های علمیه

رونمایی از آثار جدید دانشگاه مجازی المصطفی

رونمایی از آثار جدید دانشگاه مجازی المصطفی

از آثاری که به‌تازگی به‌همت دانشگاه مجازی المصطفی به چاپ رسیده یا تجدید چاپ شده‌ است و همچنین دوره‌های جدید پودمانی و کوتاه‌مدت، رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در جلسه‌ای که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی و هیئت‌رئیسه جامعةالمصطفی‌العالمیه در دانشگاه مجازی المصطفی برگزار گردید، از آثاری که به‌تازگی به‌همت این دانشگاه به چاپ رسیده یا تجدید چاپ شده‌اند و همچنین دوره‌های جدید پودمانی و کوتاه‌مدت رونمایی شد.
در این جلسه و پس از رونمایی از این آثار، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ عباسی، حرکت دانشگاه مجازی را رو به جلو ارزیابی نمود و از زحمات کادر علمی و اجرایی دانشگاه قدردانی کرد.
رئیس جامعةالمصطفی، با تأکید بر اهمیت آموزش مجازی، خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه مهمی که امروز آموزش مجازی در عرصه جهانی پیدا کرده است و نظر به‌ سهولتی که این نوع آموزش برای جامعةالمصطفی دارد و همچنین مشکلات و موانعی که احتمال دارد، برای آموزش‌های حضوری پدید آید، آموزش مجازی، یکی از محورهای توسعه آینده المصطفی است و باید در توسعه آن کوشا بود و البته دانشگاه مجازی، صف محوری در این نوع آموزش شمرده می‌شود.
گفتنی است، آثاری که در این جلسه از آنها رونمایی شد، شامل 18 کتاب چاپ اولی و 7 کتاب چاپ دومی در موضوعاتی مانند؛ امامت و خاتمیت، گلستان سعدی با رویکرد تکلیف‌محور، تاریخ اهل‌بیت(ع)، تمرین و تکلیف در آموزش زبان فارسی، تاریخ و منابع علم حدیث، آشنایی با دانش فقه، قرآن و مستشرقان، تاریخ تمدن اسلامی، شیعه‌شناسی، درآمدی بر فلسفه اخلاق، ادیان تطبیقی، منطق تفسیر قرآن کریم، منطق ترجمه قرآن کریم، مفردات قرآن، علم منطق، اخلاق اسلامی، علم صرف، بررسی و نقد عرفان‌های نوظهور، آسیب‌شناسی عرفان و تصوف، رویکرد تحلیلی بر عرفان نظری و شناخت‌نامه صحیفه سجادیه بود که به‌همت مرکز نشر المصطفی منتشر شده‌اند.
این آثار به زبان‌های مختلف شامل؛ فارسی، عربی، اسپانیولی، فرانسوی، اردو و آذری به رشته تحریر درآمده‌اند.
در این جلسه همچنین از تولیدات جدید پودمانی و کوتاه‌مدت دانشگاه المصطفی رونمایی شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه